قیمت نجومی بلیط بازی مسی در نیویورک همه را شوکه کرد

لست سکند

به‌گزارش کاماپرس به نقل از بولومبرگ، بلیط بازی اینترمیامی با تیم ردبولز نیویورک 10 هزار دلار قیمت‌گذاری شده است. در صبح جمعه 27 مرداد، بلیط این بازی با قیمت 496 دلار در حال فروش بود. تیم اینترمیامی در یک بازی خارج از خانه در ورزشگاه هریسون نیویورک در 4 شهریور به مصاف تیم ردبولز خواهد رفت.

در ابتدا قرار بود در 29 مرداد، تیم اینتر میامی در لیگ MLS به مصاف تیم شارلوت اف‌سی برود اما این بازی به تعویق افتاد. از آن‌جایی که یکی از این دو تیم قطعا به نیمه نهایی صعود خواهند کرد و در فینال یا رده بندی حضور خواهند داشت. بدین‌ترتیب، این دو تیم نمی‌توانند با یک‌دیگر در زمان تعیین شده قبلی به رقابت بپردازند و تاریخ دیگری برای آن اعلام خواهد شد. کسانی که برای بازی روز 29 مرداد بلیط خریداری کرده بودند، می‌توانند با همان بلیط‌ها بازی اینتر و شارلوت اف‌سی را در تاریخ بعدی که اعلام می‌شود، تماشا کنند.

اینترمیامی در شبی که لیونل مسی در دقیقه 86 برای تیمش در برابر شارلوت گلزنی کرد به پیروزی 4 بر صفر رسید و راهی نیمه نهایی لیگ کاپ شد. مسی به اولین بازیکن تاریخ MLS  تبدیل شد که در6 بازی پیاپی گلزنی می‌کند. اینتر میامی برای اولین بار در تاریخ خود در 6 بازی پیاپی پیروز شد. مسی تاکنون با 6 بازی که با پیراهن اینترمیامی انجام داده توانسته 9 گل و یک پاس گل را در کارنامه خود به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تاریخ سازی دوباره مسی

با اعلام فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال، با گلی که لیونل مسی در دیدار مقابل شارلوت به ثمر رساند، توانست بار دیگر تاریخ‌سازی کند. مسی شمار گل‌های خود را در سال جدید به 100 رساند و تبدیل به فردی شد که توانسته در 3 دهه مختلف موفق به ثبت 100 گل بشود. پیش از او تنها افرادی همچون آلفردو دی‌استفانو، فرانس پوشکاش، پله و ماریو موفق به ثبت چنین رکوردی شده بودند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز