قیمت مرغ کاهش می یابد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

صادرات مرغ تا اطلاع ثانوی ممنوع شد، این خبر را ستاد تنظیم بازار به منظور کنترل بازار مرغ و جلوگیری از روند افزایشی قیمت آن داده است.

به گزارش کاماپرس، تعطیلی رستوران ها و کم شدن مصرف مرغ در رستوران ها از یک سو و تصمیم تازه وزارت صمت مبنی بر ممنوعیت صادرات مرغ از یک سو باعث کاهشی شدن قیمت گوشت مرغ شده است.

سایت وزارت صمت نوشت، ستاد تنظیم بازار کشور به منظور کنترل بازار مرغ و جلوگیری از روند افزایشی قیمت آن در توافق انجام شده بین وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی تصمیم بر ممنوعیت صادرات مرغ از اول آبان ماه تا اطلاع ثانوی گرفت.

همچنین در جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار با توجه به روند افزایش قیمت گوشت قرمز و درخواست انجمن صنفی گاوداران مبنی بر اختصاص فضای مناسب برای عرضه گوشت گرم (دام سبک و سنگین) با قیمت مناسب مصوب شد.

راز آسمان پایتخت

در ادامه مقرر شد کمیته‌ای با مسئولیت دبیرخانه تنظیم بازار و با حضور نمایندگان سازمان‌های حمایت، میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، اتحادیه و انجمن ذیربط در خصوص در اختیار گذاشتن بارانداز و فضای مناسب توسط سازمان میادین میوه و تره بار جهت عرضه گوشت گرم اقدام شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم بازارها و کسب وکارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز