قیمت سکه چطور از 9 میلیون تومان بیشتر شد؟

در معاملات امروز بازار سکه تمام طرح جدید ( سکه امامی)  قیمت این کالای سرمایه ای 250 هزار تومان نسبت به دیروز ارزان شد.

به گزارش کاماپرس، راسته بازارهای سکه در میدان فردوسی، سبزه میدان و خیابان آبان شاهد معاملات چندانی نبود اما قیمت سکه همچنان بالای مرز 9 میلیونی ایستاد و به کانال 8 میلیونی بازنگشت. شاید اگر جو روانی ناشی از مباحث سیاسی اندکی فروکش کند و قیمت ارز نیز ثبات بیشتری پیدا کند و از طرفی نرخ اونس جهانی هم از رکوردزنی های پی درپی دست کشیده و تعدیل شود بتوان به کاهش قیمت سکه امید بست اما در شرایط کنونی با وجود بی رونقی معاملات، قیمت پرتلاطم دلار و افزایش قیمت اونس جهانی طلا اجازه کاهش قیمت سکه را نمی دهند.

بنا به اعلام ایسنا نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز اخبار سیاسی را عامل مهم ماندگاری سکه در کانال 9 میلیونی دانسته و با بیان اینکه روند قیمت سکه همچنان سینوسی است، علت افزایش عجیب قیمت سکه در روز گذشته را ناشی از اخبار جلسه شورای امنیت ملی دانست که پس از آن و آرام بودن شرایط، امروز روند قیمت برعکس شده و نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

سکه امروز 250 هزار تومان ارزان تر شد

آریاک سفر

وی اظهار کرد: روز گذشته(سه شنبه) نسبت به روز قبل آن، قیمت انس جهانی پایین تر بود و ارز نیز در نوسان بود. این نوسانات سینوسی در ارز و قیمت طلای جهانی وجود دارد. این عوامل و نوسانات آن غیرقابل انکار و جزو لاینفک بازار شده‌اند. قیمت ارز بالا و پایین می‌رود و این نوسان بلافاصله بر روی قیمت سکه و طلا تاثیر می‌گذارد.

کشتی آرای افزود: البته قیمت جهانی امروز افزایشی بوده است اما به دلیل کاهش قیمت ارز، به نسبت روز گذشته که قیمت سکه تا ۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان هم پیش رفت، قیمت سکه کاهش پیدا کرد و اکنون در محدوده هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قرار گرفته است که نسبت به آخربن معاملات روز گذشته تقریبا ۲۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت سکه چطور از 9 میلیون تومان بیشتر شد؟

  1. بادرشاه افشار گفته:

    دخل‌مان دراومده. بعد می‌گویند چرا تعداد ازدواج کم‌ شده و تعداد طلاق زیاد شده. دلیلش اینه که ازدواج خرجش زیاده و‌ طلاق سودش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز