قیمت سکه از نیمه کانال 13 میلیون گذشت

قیمت سکه امروز دوشنبه 7 مهرماه 99 با 50 هزار تومان افزایش به 13 میلیون و 550 هزار تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، قیمت سکه امروز با گرانی قیمت دلار همراهی کرد و گران تر شد اما این همراهی به شکلی نبود که معامله گران سکه را راضی کند چرا که آنها انتظار داشتند با جهشی که در قیمت دلار اتفاق افتاد قیمت سکه بیش از 50 هزار تومان افزایش یابد.

امروز اونس جهانی طلا کاهشی بود و افزایشی که در قیمت سکه و طلای داخلی روی داد را باید کاملا به حساب فعل و انفعالات بازار داخل از جمله منفی بودن بورس گذاشت.

جزئیات تغییر قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

بر این اساس بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه امروز دوشنبه 7 مهرماه به 13,550,000 (سیزده میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان رسیده که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.36 درصدی داشته است.

آریاک سفر

قیمت نیم سکه هم امروز به ۷,۳۵۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل 50 هزار تومان و  ۰.۶۸ درصد افزایش داشته است.

ضمنا در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۳۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.هر سکه گرمی هم  امروز با افزایش ۴.۳۴ درصدی، از ۲,۲۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و دویست هزار) تومان به ۲,۳۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد هزار) تومان رسید.

اونس 7 صدم درصد عقب نشست

مظنه  طلا نیز امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۶۷ درصدی، از ۱,۲۵۶,۵۱۶ (یک میلیون و دویست و پنجاه و شش هزار و پانصد و شانزده ) تومان به ۱,۲۶۵,۰۵۷ (یک میلیون و دویست و شصت و پنج هزار و پنجاه و هفت ) تومان رسید.

هر اونس طلا نیز در بازارهای بین المللی امروز به ۱,۸۶۰ (یک هزار و هشتصد و شصت ) دلار رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۰۷ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز