قیمت سکه به مرز 14 میلیون نزدیک شد

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با افزایش 150 هزار تومانی به مرز تاریخی جدید 14 میلیونی نزدیک تر شد.

به گزارش کاماپرس، با وجود ثبات قیمت دلار، سکه طرح امامی که روز گذشته ثبات قیمت را تجربه کرده بود امروز 150 هزار تومان دیگر گران شد. نیم سکه و ربع سکه نیز امروز در کنار سکه قیمت های بالاتری را ثبت کردند و تنها سکه گرمی بود که ثبات قیمت داشت.

طلای 18 عیار نیز امروز گران تر از دیروز معامله شد. افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی تا حدودی تحت تاثیر افزایش قیمت اونس جهانی طلا بود.

جزئیات رشد قیمت انواع سکه

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت سکه امروز سه شنبه 8 مهرماه 1399 به 13,800,000 (سیزده میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 1.08 درصدی داشته است.

آریاک سفر

نیم سکه، امروز به ۷,۵۲۰,۰۰۰ (هفت میلیون و پانصد و بیست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵۳ درصدی داشته است.

ربع سکه امروز با افزایش ۱.۵۴ درصدی، از ۴,۴۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان به ۴,۵۲۰,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و بیست هزار) تومان رسید. همچنین هر سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز قبل، ۲,۳۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد هزار) تومان معامله شد.

قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۹۳ درصدی، از ۱,۲۷۰,۳۶۷ (یک میلیون و دویست و هفتاد هزار و سیصد و شصت و هفت) تومان به ۱,۲۸۲,۳۷۱ (یک میلیون و دویست و هشتاد و دو هزار و سیصد و هفتاد و یک) تومان رسید.

هر اونس طلا، امروز به ۱,۸۸۶ (یک هزار و هشتصد و هشتاد و شش ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۷۳ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز