قیمت سامسونگ A04 چقدر است؟ + راهنمای خرید یک گوشی اقتصادی

امروزه، گوشی موبایل به یکی از لوازم جدایی‌ناپذیر زندگی انسان تبدیل شده است. با افزایش قیمت دلار و به تبع قیمت گوشی‌های هوشمند، خرید یک گوشی اقتصادی که از عملکرد و کارایی قابل قبولی برخوردار باشد، به یکی از دغدغه‌های مردم تبدیل شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فناوری اطلاعات اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

برند سامسونگ، یکی از برندهای معتبر و پرطرفدار در بازار ایران است که انواع گوشی‌های میان رده و باکیفیت را تولید و عرضه می‌کند. گوشی سامسونگ A04 یکی از مدل‌های اقتصادی این برند است که به‌نسبت قیمت آن، دارای عملکرد قابل قبول و امکانات متنوعی است. اگر به‌دنبال یک گوشی اقتصادی و باکیفیت هستید، قیمت سامسونگ a04 بسیار مناسب بوده و گزینه خوبی محسوب می‌شود.

کاماپرس در ادامه به بررسی تخصصی گوشی سامسونگ a04 و همچنین بررسی قیمت آن می‌پردازد.

همه چیز درباره طراحی سامسونگ A04

سامسونگ در طراحی گلکسی a04 ضمن حفظ ظاهر کلی مدل‌های سری a0، تلاش کرده تا با ایجاد تغییراتی، ظاهری مدرن‌تر و ساده‌تر به این گوشی ببخشد. در طراحی بدنه این محصول از پلاستیک باکیفیت استفاده شده است که به‌نسبت قیمت آن ، متریال قابل قبولی است. گوشی گلکسی a04 از طراحی یکدست و وزن نسبتا سبک در حدود 192 گرم برخوردار است که آن را به گزینه مناسبی برای استفاده روزمره تبدیل می‌کند.

آریاک سفر

همچنین در قسمت پشتی این گوشی ماژول دوگانه به همراه فلاش ال ای دی جای گرفته و در قسمت پایین‌تر لوگوی برند سامونگ حک شده است.این محصول در مقایسه با مدل‌های دیگر خانواده خود در رنگ‌های بیشتری عرضه شده است. رنگ‌های این گوشی شامل مشکی، سبز، سفید و مسی است.

نمایشگر سامسونگ a04 چگونه است؟

گوشی سامسونگ گلکسی a04 با یک صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع PLS LCD با وضح تصویر 720 در 1600 پیکسل تولید و عرضه شده است. دوربین سلفی این گوشی به‌صورت حفره قطره آب یا یک ناچ نسبتا بزرگ در بالای نمایشگر جا خوش کرده که تاحدی هم توی ذوق می‌زند. البته با توجه به قیمت سامسونگ a04 ، از کیفیت تصویر قابل قبولی برخوردار بوده و رنگ‌های رابط کاربری برای انجام امور روزمره و معمولی راضی‌کننده هستند.

از نقاط ضعف گوشی سامسونگ a04 در طراحی نمایشگر می‌توان به ناچ قطره‌ای نسبتا بزرگ و همچنین حاشیه‌های بسیار زیاد در اطراف نمایشگر اشاره کرد که با توجه به قیمت بسیار مناسب آن، قابل چشم‌پوشی است.

بررسی مشخصات فنی سامسونگ A04

گوشی سامسونگ a04 در حال حاضر با سیستم عامل اندروید 12 در بازار عرضه می‌شود و به‌مانند دیگر گوشی‌های سامسونگ از رابط کاربری One UI Core 4.1 پشتیبانی می‌کند. سامسونگ در تولید این گوشی از پردازنده هلیو P35 مدیاتک هشت هسته‌ای استفاده کرده که شامل چهار هسته با قدرت 2.3 و چهار هسته با قدرت 1.8 گیگاهرتز است.

با وجود این، این محصول اقتصادی سامسونگ، برای استفاده روزمره، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، تماشای ویدیو و مانند آن، عملکرد بسیار قابل قبولی دارد. یکی از مزیت‌های مهم سامسونگ a04 عرضه آن در چندین نسخه رم و حافظه داخلی است. این محصول در حال حاضر با نسخه‌های رم 3، 4، 6 و 8 گیگابایت و حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایتی در بازار قابل خریداری است. این گوشی، همچنین دارای درگاه اختصاصی حافظه بوده و می‌توانید با اضافه کردن کارت حافظه، فضای ذخیره‌سازی بیشتری در اختیار داشته باشید. در هر حال، در هنگام بررسی مشخصات فنی، قیمت سامسونگ a04 و اقتصادی بودن گوشی را در نظر داشته باشید.

دوربین سامسونگ a04 چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت سامسونگ در تولید سامسونگ a04 از یک دوربین دوگانه بهره برده است. دوربین اصلی این گوشی دارای یک سنسور واید 50 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.8 بوده و از قابلیت فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین دارای یک دوربین واید با تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسل است که دارای دریچه دیافراگم 2.4 بوده و گزینه خوبی برای عکاسی پرتره است. گوشی اقتصادی سامسونگ همچنین در پنل جلویی، دارای یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

عملکرد باتری سامسونگ 04 چگونه است؟

یکی از نقاط قوت گوشی‌های میان رده و اقتصادی سامسونگ، برخورداری از باتری‌هایی با ظرفیت و شارژدهی بالا است. گوشی سامسونگ 04 نیز دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که در صورت استفاده معمولی، می‌توانید تا 24 ساعت از گوشی خود استفاده کنید و نگران خاموش شدن آن نباشید. این گوشی همچنین دارای پورت شارژر USB Type-C 2.0 است.

قیمت گوشی سامسونگ A04 چند؟

این گوشی، یکی از مدل‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت سامسونگ محسوب می‌شود که با توجه به قیمت آن، امکانات و کیفیت خوبی دارد. قیمت سامسونگ a04 با ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایتی، حدود 5 میلیون تومان است. در حالی که نسخه 32 گیگابایتی آن که دارای رم 3 گیگابایت است، با قیمت حدودی 4 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

آفلند

آفلند ، به‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر و با سابقه، در حوزه فروش و عرضه انواع کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. این مجموعه نماینده رسمی و خدمات پس از فروش برندهای اورجینال بوده و با برخورداری از مدیران و کارشناسان حرفه‌ای، علاوه بر فروش کالای دیجیتال، به ارائه اطلاعات جامع و معتبری در ارتباط با محصولات نیز می‌پردازد.

از مزایای خرید گوشی هوشمند از آفلند می‌توان به امکان دسترسی سریع به اطلاعات و قیمت روز، صحیح و مناسب کالاهای دیجیتال اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : آفلند
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز