قیمت روز پرفروش ترین گوشی های اپل

فاش شدن طرح آیفون 14 از طریق گلس آن نشان می‌دهد که اسپیکرمکالمه جایگاه بسیار باریکی در پنل جلویی گوشی دارد و طبق برخی گفته‌ها امسال اپل گران‌ترین گوشی‌ها را رونمایی می‌کند که شاید تغییرات ایجاد شده را بتوان دلیل آن دانست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس عکس‌های گلس صفحه نمایش آیفون 14 که به تازگی منتشر شده  احتمالا ناچ در آیفون‌های 14 تغییر کند در حالی که در بازار جدیدترین مدل آیفون یعنی مدل 13 همچنان دارای ناچ هستند.  همزمان با اطلاعات احتمالی از آیفون 14 محبوب‌ترین گوشی‌های موبایل اپل در ادامه معرفی خواهند شد.

در همین زمینه بخوانید:

آریاک سفر

آیفون اس ای مدل 2020 با حافظه 128 گیگابایت محبوب‌ترین گوشی موبایل اپل در بازار است که شاید بتوان کم قیمت‌تر بودن آن نسبت به مابقی مدل‌ها را دلیل آن دانست. این محصول در حال حاضر با قیمتی معادل 14 میلیون و 149 هزار تومان عرضه می‌شود. دیگر مدل محبوب اپل آیفون 11 با ظرفیت 128 گیگابایت است که 23 میلیون تومان قیمت دارد. آیفون 12 پرو 256 گیگابایت مدل دیگر پرفروش اپل است که با قیمتی معادل 34 میلیون و 500 هزار تومان ارائه می‌شود. در بازار موبایل آیفون 13 با 128 گیگابایت حافظه با قیمت 33 میلیون و 350 هزار تومان موجود است. آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس با حافظه‌های 256 گیگابایت از دیگر محبوب‌های این برند هستند که قیمتشان به ترتیب 42 میلیون تومان و 45 میلیون و 140 هزار تومان اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز