قیمت روز و ویژگی جدیدترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس

لپ تاپ گیمینگ ایسوس-کاماپرس
لست سکند

لپ تاپ‌های گیمینگ برای علاقه‌مندان به بازی طراحی شده و سلیقه و نیاز طیف خاصی از افراد را در بر می‌گیرد. در این میان، لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس طرفداران زیادی نسبت به سایر رقبا در این زمینه دارند. عملکرد قدرتمند، سیستم خنک‌کننده پیشرفته، طراحی خلاقانه و مواد باکیفیت استفاده‌شده در ساخت این لپ تاپ‌ از عواملی است که باعث برجسته شدن نام ایسوس در بین لپ تاپ‌های گیمینگ شده‌ است.

به گزارش کاماپرس، لپ تا‌پ‌ ROG ایسوس جزو جدیدترین محصولات گیمینگ این برند است که به تازگی وارد بازار شده‌ و به سرعت توانسته‌ حتی توجه سخت‌پسندترین گیمرها را نیز جلب کند.

این گزارش به بررسی ویژگی‌ها و قیمت روز لپ تاپ ROG STRIX G16 ایسوس پرداخته است.

مشخصات ظاهری

لپ تاپ ROG STRIX G16 در سال 2023 وارد بازار شده و ظاهر و طراحی آن شبیه به نسل قبلی (Strix G15) است. کیبورد و طراحی دکمه پاور در این مدل به هیچ وجه تغییر نکرده‌؛ ولی با این وجود، بخش‌های دیگر مانند نمایشگر و نورپردازی تا حدی تغییر کرده‌ است. در نسل جدید این مدل از لپ‌ تاپ‌های گیمینگ، از پنل بزرگ‌تر استفاده شده که فضای عمودی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ با این وجود، بدنه این لپ تاپ به جز پشت نمایشگر از سطح صاف و صیقلی پلاستیکی ساخته شده است. ظرافت‌های این سطح باعث می‌شود که کاربران احساس خوبی نسبت به این مدل داشته باشند و عملکرد بدنه آن مشابه آلومینیوم باشد.

کلیدهای پراستفاده در این لپ تاپ به صورت شیشه‌ای طراحی شده‌ که به کاربران امکان دیدن زیر آن را فراهم می‌کند. در مجموع، طراحی ظاهری این لپ تاپ، زیبا و منحصربه‌فرد است. پیشرفته شدن سیستم خنک‌کننده باعث شده که درگاه‌های پشتی لپ تاپ حذف و تغییراتی در ظاهر آن ایجاد شود.

راز آسمان پایتخت

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

صفحه نمایش

صفحه نمایش این لپ تاپ از مهم‌ترین عوامل برتری آن محسوب می‌شود. نرخ نوسازی آن 165 هرتز  است. همچنین  SRGB  یا  استاندارد قرمز سبز آبی100درصد  باعث شده که کاربران دقت و وضوح بالایی را در حین بازی تجربه کنند. مجموعه ویژگی‌های صفحه نمایشگر باعث می‌شود که این لپ تاپ برای گیمرها و طراحان انتخاب بسیار مناسبی باشد. نمایشگر Nebula با شاخص  DCI-P3 کامل و حداکثر روشنایی 500 نیتی و ترکیب این ویژگی‌ها با نرخ پاسخ‌­دهی کمتر از سه میلی ثانیه باعث می‌شود که این لپ تاپ بهترین سرعت و عملکرد را در بازی‌ها به نمایش بگذارد.

سخت افزار

پردازنده نسل سیزدهم Core i9 13980HX اینتل با فرکانس پردازنده 1.6 تا 5.6 گیگاهرتز باعث شده که این لپ تاپ عملکرد بی‌رقیب و منحصربه‌فردی در اجرای برنامه‌های سنگین، تولید محتوا و گیم‌ داشته باشد. این لپ تاپ مجهز به سیستم خنک‌کننده ROG INTELLIGENT COOLING است که عملکرد بهینه لپ تاپ در طول زمان و پردازش‌های سنگین را تضمین می‌کند. این لپ تاپ به رم DDR5 4800MHz با حافظه 16 گیگابایتی مجهز است و با داشتن دو اسلات رم ، امکان ارتقای آن تا 64 گیگابایت نیز وجود دارد. همچنین در این لپ تاپ از تراشه  RTX 3080 Ti استفاده شده است که گرافیکی‌ترین بازی‌ها را بدون نقص و تاخیر اجرا می‌کند و بیشترین نرخ فریم و بالاترین میزان تنظیمات گرافیکی را ارائه می‌کند. نورپردازی حرفه‌ای RGB این لپ تاپ، یکی دیگر از عواملی است که رضایت تعداد زیادی از گیمرها را کسب کرده است.

قیمت روز لپ تاپ ROG Strix G16

قیمت روز لپ تاپ راگ گیمینگ ایسوس، 93 میلیون و 500 هزار تومان است.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس از “سبیت”

سبیت دارای سال‌ها سابقه در زمینه فروش لپ تاپ، لوازم جانبی و قطعات کامپیوتری است که از سال 1382 به صورت فروشگاهی فعالیت می‌کند. این مجموعه در سال 1395 فعالیت خود را گسترش داد و اقدام به فروش در سایت اینترنتی cebit.ir کرد. سبیت به دلیل همکاری مستقیم با برندهای معروف تولیدکننده و شرکت‌های ارائه خدمات پس از فروش، ضمانت کالا را تضمین می‌کند و در صورت معیوب بودن کالا، تا هفت روز امکان بازگشت آن وجود دارد. همچنین کارشناسان این مجموعه با شماره تلفن 43000035-021، خریداران را در زمینه انتخاب محصول متناسب با نیاز خود راهنمایی می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز