قیمت روز لپ تاپ‌ های پرفروش ایسوس

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

لپ تاپ‌های ایسوس یکی از بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها برای خرید است که علاوه بر زیبایی، دوام زیادی نیز دارند. لپ تاپ‌های متنوع برند ایسوس می‌تواند رضایت طیف وسیعی از کاربران آماتور و حرفه‌ای را برآورده کند.

به گزارش کاماپرس، عمر باتری و دوام بالای لپ‌ تاپ‌های ایسوس باعث شده که به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین لپ‌ تاپ‌های بازار تبدیل شوند؛ با این وجود، قیمت روز لپ تاپ دارای نوسانات زیادی است و افزایش قیمتها باعث شده که بسیاری از افراد برای تهیه آن دچار مشکل شوند و خبر خوش این است که امکان خرید قسطی لپ تاپ ایسوس هم وجود دارد.

این گزارش به بررسی قیمت پنج مدل از پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های ایسوس پرداخته است.

لپ تاپ ایسوس مدل  FX506HF-AC

این لپ تاپ با صفحه نمایش 15.6 اینچی به عنوان یکی از سری‌های مالتی مدیا و گیمینگ، جزو لپ تاپ‌های رده بالا محسوب می‌شود. کارت گرافیک قوی GeForce RTX 2050 این مدل با حافظه چهار گیگابایتی و پردازنده پرقدرت Corei5  باعث شده که این لپ تاپ به یکی از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها برای کاربران حرفه‌ای تبدیل شود. این مدل برخلاف نسل‌های پیشین ایسوس، به صورت خلاقانه‌ای طراحی شده است و باتری سه سلولی لیتومی یونی آن باعث شده که کاربران بتوانند مدت زمان زیادی از لپ تاپ بدون نیاز به برق استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

قیمت روز لپ تاپ FX506HF-AC در پاییز 1402 حدود 37 میلیون و 900 هزار تومان است.

لپ تاپ ایسوس مدل X515EP-AB

این مدل از سری لپ‌ تاپ‌های ویو بوک ایسوس بوده که طراحی زیبا و منحصربه‌فردی دارد. بدنه این لپ تاپ دو میلی‌متر ضخامت دارد و وزن یک کیلو و 800 گرمی آن باعث شده که بتوان به راحتی آن را حمل کرد. بدنه این محصول به طرز شیکی طراحی شده که نشان از رده بالا بودن آن است. صفحه نمایش 15 اینچی این مدل با وضوح FHD TFT و با روکش مات عرضه می‌شود. بلندگوهای قوی ایسوس سبب شده که این دستگاه به عنوان یک محصول مالتی مدیا محسوب شود. پردازنده Corei7 نسل یازدهم این لپ تاپ می­تواند به خوبی برنامه‌های سنگین را اجرا کند. رم این مدل دارای 16 گیگابایت ظرفیت است و حافظه داخلی یک ترابایت این مدل می‌تواند تا حد زیادی نیاز کاربران را برطرف کند و دیگر نیازی به خرید هارد اکسترنال نداشته باشند. قیمت روز لپ تاپ X515EP-AB، 32 میلیون و 500 هزار تومان است.

لپ تاپ ایسوس مدل M6500QH-HN075

این مدل یکی از پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های میان رده ایسوس است که برای گیمرها، برنامه‌نویس‌ها، مهندسان و استفاده‌های دانشجویی ایده‌آل است. این مدل دارای ظرفیت رم هشت گیگابایت است و حافظه داخلی آن 512 گیگابایت ظرفیت دارد. صفحه نمایشگر این دستگاه 15.6 اینچی بوده و وزن یک کیلو و 800 گرمی باعث جابه­جایی و حمل و نقل راحت آن می‌شود. از سایر امکانات این مدل می‌توان به نور صفحه کلید اشاره کرد.

قیمت روز لپ تاپ ایسوس M6500QH-، 29 میلیون و 900 هزار تومان است.

لپ تاپ ایسوس مدل X515EP-EJ650

این مدل از سری لپ تاپ‌های ویوبوک ایسوس است که با طراحی زیبا و شیک در بازار عرضه می‌شود. سری پردازنده Corei7 این دستگاه باعث شده که علاوه بر کاربری روزمره، به عنوان یک مالتی مدیا هم کاربرد داشته و برای استفاده مهندسان، برنامه‌نویسان و طراحان ایده‌آل باشد. حافظه داخلی این دستگاه 512 گیگابایت ظرفیت دارد و به میزان زیادی می‌تواند نیازهای کاربران را برطرف کند. رم این دستگاه از نوع DDR4 بود و 16 گیگابایت ظرفیت دارد. این لپ تاپ نسبتا سبک است و وزن یک کیلو و 800 گرمی آن مشکل خاصی در جابه­جایی دائمی ایجاد نخواهد کرد.

قیمت روز لپ تاپ X515EP-EJ650، 31 میلیون تومان است.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل FX506HF-HN014

این مدل، یکی از لپ تاپ‌های گیمینگ حرفه‌ای و رده بالا بوده که ایسوس در طراحی آن حساسیت زیادی به خرج داده است. کارت گرافیک بسیار قوی GeForce RTX 2050 انویدیا در کنار پردازنده قدرتمند 11400H Corei5 و سیستم خنک‌کننده مناسب، از عواملی است که به خوبی نیازهای کاربران حرفه‌ای را برطرف می‌کند. طراحی ظاهری این دستگاه بر خلاف نسل‌های قبلی از جذابیت زیادی برخوردار است. باتری لیتیومی استفاده شده در این دستگاه دارای ظرفیت 48 وات ساعت است که عمر بالایی دارد و کاربران می‌توانند مدت زیادی از لپ تاپ بدون نیاز به اتصال به برق استفاده کنند. حافظه داخلی این دستگاه 512 گیگابایت ظرفیت دارد و می‌تواند نیازهای کاربران را تا حد زیادی برطرف کند.

قیمت روز لپ تاپ FX506HF-HN014، 36 میلون و 900 هزار تومان است.

خرید انواع لپ تاپ ایسوس از” سبیت”

فروشگاه سبیت از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه فروش لپ تاپ، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی آغاز کرد. این مجموعه در سال 1395 اقدام به گسترش اینترنتی فعالیت خود کرد. همکاری مستقیم سبیت با معتبرترین برندها و شرکت‌های خدمات پس از فروش باعث شده که بتواند در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین قیمت، کالا را برای مشتریان ارسال کند. افراد با خرید از این مجموعه می‌توانند از خدمات فروش اقساطی، ضمانت بازگشت کالا بعد از هفت روز در صورت معیوب بودن و دریافت سریع محصول برخوردار شوند. لپ تاپهای ایسوس معرفی شده در این گزارش نیز برگرفته از وبسایت سبیت بوده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://cebit.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز