قیمت روز دلار 28 دی 1401/ نرخ ارز مرز 41 هزار تومانی را در هم شکست

قیمت دلار بازار آزاد در روز جاری نسبت به دیروز 624 تومان دیگر پیشروی کرد و به مرز 41 هزار و 356 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با روز گذشته 416 تومان افزایش پیدا کرد و در محدوده 39 هزار و 414 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق گفته‌های معامله گران و فعالان بازار ارز، قیمت دلار در معاملات پشت خطی صعودی بود و همین امر سیگنال رشد قیمتی را در بازار روز جاری صادر کرد. نرخ دلار طی چند روز اخیر دائما در یک محدوده خاصی جا به جا شد، اما امروز کانال 41 هزار تومانی را در هم شکست و در این محدوده قیمتی پیشروی داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

مسائل سیاسی و بین المللی از جمله کاهش رابطه ایران با کشورهای غربی و افزایش تحریم‌ها باعث شده تا انتظارات معامله گران افزایش داشته باشد. علاوه بر این مسائل، رشد نرخ حواله درهم و قیمت دلار در بازارهای همسایه نیز زمینه را برای افزایش بیشتر قیمت ارز فراهم کرد. به همین دلیل معامله گران در روز جاری با قدرت بیشتری در بازار حاضر شدند و به خرید دلار پرداختند.

آریاک سفر

پیش بینی واکنش بانک مرکزی به رشد قیمت دلار

برخی بر این باورند این رشد قیمتی متوقف می‌شود و بازارساز با تمام قدرت مانع از رشد بیشتر نرخ دلار خواهد شد. در واقع محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی، به منظور حفظ اعتبار این مجموعه تلاش خواهد کرد مانع از رشد بیشتر نرخ ارز شود.

قیمت پوند و یورو در روز جاری افزایش پیدا کرد. هم اکنون نرخ پوند نسبت به روز گذشته هزار و 217 دلار بالا رفته و به مرز 50 هزار و 979 تومانی رسیده است. قیمت یورو نیز در مقایسه با دیروز 732 تومان رشد داشته و هم اکنون در محدوده 44 هزار و 767 تومان قرار دارد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز