قیمت روز دلار 18 بهمن 1401/ پیش بینی نرخ ارز تا هفته آینده

دلار از روز گذشته در مدار کاهشی قرار گرفته و اندکی در کانال 43 هزار تومانی عقب نشینی کرده است. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل 82 تومان کم شد و به مرز 43 هزار و 52 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با روز گذشته 0.19 درصد کم شد و در محدوده 43 هزار و 52 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر معامله گران و فعالان ارزی، در حال حاضر بازارساز مقابل نوسان گیران و دلالان ارزی ایستاده، به همین دلیل احتمالا تا شنبه آینده، نوسان محدود و کاهش جزئی قیمت دلار ادامه پیدا کند. نمایندگان مجلس هم از قدرت نمایی بانک مرکزی در مقابل نوسانات نرخ ارز راضی به نظر می‌رسند و به همین جهت مجوز رسمی این کار را به مسئولان بانک مرکزی اعطا کردند. در واقع نمایندگان مجلس با اصلاح برخی از مواد طرح بانکداری اسلامی نسبت به دخالت مستقیم بانک مرکزی در بازار ارز رضایت خود را نشان دادند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

قیمت دلار تا پایان سال چقدر خواهد شد؟

با توجه به دلایل ذکر شده، برخی از معامله گران بر این اعتقادند، شاید دلار تا پایان سال جاری، رشد بیشتری را تجربه نکند. البته این موضوع یک پیش بینی است و در صورت اعمال تحریم‌های جدید و اثرگذار علیه ایران و انتشار اخبار منفی درباره برجام، احتمال افزایش انتظارات نسبت به رشد بیشتر قیمت دلار و افزایش نرخ ارز دور از ذهن نخواهد بود.

امروز قیمت پوند و یورو نیز در مدار کاهشی حرکت کرد. نرخ پوند در روز جاری نسبت به دیروز 155 تومان دیگر کم شد و به مرز 51 هزار و 774 تومانی رسید. قیمت یورو هم در مقایسه با روز قبل 0.58 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 46 هزار و 177 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز