قیمت روز دلار 12 دی 1401/ نرخ ارز ساکن شد

لست سکند

قیمت دلار در روز جاری نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و مانند دیروز در مرز 38 هزار و 900 تومانی خرید و فروش شد. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز قبل 1.62 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 36 هزار و 900 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر بازار ارز و قیمت دلار تحت تاثیر برخوردهای انتظامی به ثبات رسیده و این روند همچنان ادامه دارد. برخی از معامله گران بر این باورند ثبات نسبی نرخ دلار در روز جاری به این موضوع مربوط می‌شود. در صورتی که اندکی این جو انتظامی کمتر شود، دیگر دلار رفتار نزولی نخواهد داشت و با توجه به رشد قیمت ارز در بازار هرات، احتمالا به کانال بالاتری حرکت خواهد کرد. در صورت رشد دوباره قیمت دلار و تقویت انتظارات صعودی معامله گران ارزی، بازگشت به کانال 40 هزار تومانی و پیشروی در آن دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اثرگذاری رئیس جدید بانک مرکزی روی قیمت دلار

با توجه به گفته‌های رئیس جدید بانک مرکزی، محمدرضا فرزین، درباره کنترل نرخ ارز، معامله گران محتاط شدند و در واقع هراس‌ها درباره خرید دلار بالا رفت. برخی از معامله گران از تزریق عرضه هراسان دارند و سعی می‌کنند به طور موقت از بازار خارج شوند. همین موضوع سبب شده تا خریداران دلار کم شوند و محتاطانه رفتار کنند. در واقع این روزها معامله گران کمتری برای خرید دلار در بازار حضور پیدا می‌کند.

امروز نرخ پوند و یورو در مدار کاهشی قرار گرفت. قیمت پوند در روز جاری نسبت به روز قبل 0.17 درصد کم شد و به مرز 41 هزار و 545 تومانی رسید. نرخ یورو نیز در مقایسه با روز گذشته 128 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 46 هزار و 905 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز