قیمت روز خودرو خارجی در بازار

قیمت خودرو خارجی-کاماپرس

خودرو‌های خارجی با طراحی‌های مدرن، فناوری‌های پیشرفته و کارکردهای قابل توجه، توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در بازار خودرو به دست آورند. آشنایی با ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف این خودرو‌ها در بازار، خریداران می‌توانند خودروی متناسب با نیاز خود را پیدا کنند.

کاماپرس در این گزارش مدل‌های از خودروهای خارجی در بازار را معرفی کرده و به بررسی آخرین  قیمت خودرو خارجی می‌پردازد.

آلفارومئو جولیتا

آلفارومئو جولیتا یک هاچ بک ایتالیایی کوچک و لوکس است. فرمان‌پذیری و شتاب‌گیری خوب به همراه ایمنی بالا از مزایا این خودروی دو نفره است. برند این خوردو موفق شد با تبلیغات گسترده در بازار ایران فروش قابل توجهی داشته باشد. کیفیت بنزین مورد استفاده در این خودرو بسیار مهم است چرا که پیشرانه نسبت به کیفیت بنزین حساس است، همچنین تعمیرات دوره‌ای آن به دلیل پیچیدگی فنی، تا حدودی دشوار خواهد بود. با این وجود آلفارومئو جولیتا مشتریان منحصر به فرد خود را دارد و برای علاقمندان به سوپرمینی‌های اروپایی گزینه خوبی است.

یک آلفارومئو جولیتا 2017 سفید رنگ با قیمت 1 میلیارد و 900 میلیون تومان به فروش می‌رسد. کارکرد این خودرو 137 هزار کیلومتر است.

ام جی

شرکت خوروسازی ام جی پس از احیای مجدد در سال 211، برای اعتبار بخشیدن به برند خود اتوموبیل‌های متنوعی را به بازارهای جهانی عرضه کرده است. امروز محصولات این شرکت بریتانیایی در چین و توسط شرکت سایک موتور تولید می‌شوند اما دفتر مرکزی ام جی هنوز در انگلستان است و اغلب محصولات این برند تحت نظارت کمپانی ام جی در انگستان طراحی و تولید می‌شوند. این شرکت بیشتر به خاطر تولید خودروهای اسپرت مشهور شده است اما علاوه بر آن محصولات متنوع دیگری مثل خوردوهای سدان و کوپه نیز تولید کرده است.

راز آسمان پایتخت

قیمت یک خودرو ام جی GS 2017 اتوماتیک 1 میلیارد و 400 میلیون تومان است. این خودرو سفید رنگ شرکت ام جی 137 هزار کیلومتر کارکرد دارد.

مدل دیگری از کمپانی ام جی 1 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این مدل GT 2017 است. این خودرو اتوماتیک سفید رنگ است و 137 هزار کیلومتر کارکرد دارد.

قیمت روز خودرو خارجی-کاماپرس

بورگوارد

بورگوارد یک شرکت دو رگه چینی-آلمانی است که در چند سال اخیر، خود را در بازار ایران مطرح کرده است. خودروها این شرکت در بازار آلمان نیز عرضه می‌شوند و همین مسئله نوید خودرویی با کیفیت‌تر از سایر خودروهای چینی را می‌دهد. طراحی ظاهری بورگوارد به محصولات گروه فولکس واگن همچون آئودی Q5 و پورشه کاین قدیمی نزدیک است. محصولات این شرکت از نظر فنی قدرت مطلوبی دارند و تجهیزات رفاهی و ایمنی قابل قبولی را ارائه می‌‌دهند.

BX5 2018 آلتیمیت، از خودروهای تولیدی شرکت بورگوارد با قیمت 2 میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خوردو 117 هزار کیلومتر کارکرد دارد و سفید رنگ است.

خودرو دیگر از همین برند، BX7 2018 آلتیمیت است که 3 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. کارکرد این مدل نیز 117 هزار کیلومتر است.

بی ام و

بی ام و یک نام آشنا در صنعت خودروسازی برای مردم سراسر جهان است. بی ام و امروز در کشور آلمان، برزیل، انگلستان و ایلات متحده آمریکا کارخانه دارد. در سال ۲۰۱۵ بی ‌ام ‌و با تولید ۲٬۲۷۹٬۵۰۳ دستگاه وسیله نقلیه دوازدهمین تولیدکننده بزرگ خودرو در جهان شناخته شد. بازار فروش خودروهای بی ام و در ایران خوب است و مدل‌های متنوعی از این برند را می‌توان خریداری کرد. معمولا موتورهای ساخته شده توسط بی ام و دارنده بیشترین عنوان موتور سال در رقابت‌های معتبر بین‌المللی موتور سال می‌باشند.

یک دستگاه بی ام و X1 2017  فول با کارکرد 137 هزار کیلومتر به فروش می‌رسد. این بی ام و سفید رنگ 3 میلیارد و 717 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

یک X3 2017 28 فول شرکتی 5 میلیارد و 446 میلیون تومان به فروش می‌رسد. کارکرد این خودرو نیز 137 هزار کیلومتر است.

خودرو بی ام و-کاماپرس

پورشه

پورشه یک کمپانی محبوب آلمانی است که بیشتر در حوزه ساخت ماشین‌های اسپرت، شاسی بلندها و سدان‌های پیشرفته و لوکس فعالیت می‌کند. طراحی منحصر به فرد پورشه، و ویژگی‌های فنی عالی، ایمنی حداکثری و پیروی از بروزترین تکنولوژی‌های ساخت خودرو پورشه را به یک برند شناخته در جهان تبدیل کرده است به طوری که حتی کسانی که به صنعت خودروسازی علاقه‌ای ندارند آن را می‌شناسد.

یک پورشه باکستر 2017 718 با قمیت 9 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. کارکرد این خودروی دوسرنشین سفید رنگ 137 هزار کیلومتر است.

یک دستگاه پورشه ماکان 2018 9 کلید 13 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. کارکرد این خودرو لولکس سفید رنگ 117 هزار کیلومتر است.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز