قیمت دنا EF۷ و دنا پلاس در بازار چند؟

لست سکند

بررسی قیمت ها در بازار خودرو نشان می دهد دو خودرو دنا EF۷ و دنا پلاس که جزو خودروهای گران قیمت تر ایران خودرو به شمار می روند در آستانه فروش فوق العاده این شرکت افزایش یافته است و قیمت دنا EF۷ در بازار تکان 10 تا 15 میلیونی خورده است.

به گزارش کاماپرس، محصولات ایران خودرو در بازار طیف نسبت متنوع قیمتی را پوشش می دهند به نحوی که از پژو 405 و سمند که با قیمت حدود 130 و 135 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شوند تا خودرویی همچون دنا پلاس که اکنون قیمت آن از 300 میلیون تومان فراتر رفته است، جزو خودروهای این شرکت به شمار می روند.

در سبد محصولات ایران خودرو جای یک خودروی ارزان قیمت تر که حدود 90 تا 100 میلیون تومان قیمت بخورد به شدت خالی است و به نظر نمی رسد بنامه ای برای پر کردن این جای خالی وجود داشته باشد.

تغییر قیمت ها در بازار به دنبال گرانی های قیمت کارخانه 

قیمت دنا EF۷ در حال حاضر در بازار حدود 220 تا 225 میلیون تومان است که نسبت به هفته های گذشته با افزایش حدود 10 تا 15 میلیون تومانی مواجه شده است. این درحالیست که اخیرا ایران خودرو قیمت کارخانه ای این محصول را نیز افزایش داده و از 83 میلیون و 600 هزار تومان به 121 میلیون و 600 هزار تومان رسانده است. قیمت دنا پلاس نیز در بازار اکنون حدود 315 تا 320 میلیون تومان است که به گفته فعالان بازار خودرو نسبت به هفته های گذشته حدود 15 میلیون تومان افزایش داشته است. افزایش قیمت دنا EF۷ پلاس در بازار نیز تحت تاثیر افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو از از ۱۲۰ میلیون تومان به ۱۳۷ میلیون تومان بوده است.

راز آسمان پایتخت

در این زمینه بیشتر بخوانید:

در بازار خودرو تیبا ۲ و ساینا تقریبا هم قیمت شده و به قیمت ۱۰۴ میلیون تومان رسیده اند. قیمت کوییک و کوییکR  نیز نزدیک به هم است و کوئیک معمولی 115 و کوئیک دو رنگ ۱۱۹ میلیون تومان خرید و فروش می شود.  بررسی‌ها نشان می‌دهد، قیمت پژو ۴۰۵ حدود ۱۲۹ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ ۲، ۱۵۳ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ ۵، ۱۹۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار V۸ نیز ۱۸۲ میلیون تومان است.

 

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز