قیمت دلار 500 تومان ارزان شد/ اسکناس آمریکایی در کف کانال 28 هزار تومانی

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز چهارشنبه 7 آبان ماه 1399 با کاهش 500 تومانی به کف کانال 28 هزار تومان نزدیک شده است.

به گزارش کاماپرس، معامله گران دلار امروز ریسک خرید اسکناس آمریکایی را بیش از ریسک فروش آن ارزیابی کرده اند که این ارزیابی به دلیل تضعیف دلار در برابر ارزهای بین المللی و نزدیک شدن به انتخاباتی است که می تواند ریزش سنگینی در بازار غیررسمی ارز ایران ایجاد کند.

هر چه به 13 آبان و زمان انتخابات آمریکا نزدیک تر می شویم انتخاب جو بایدن نامزد دموکرات این انتخابات نسبت به انتخاب ترامپ نامزد جمهوری خواهان آمریکا، محتمل تر به نظر می رسد و با پیروزی بایدن قطعا بازار ارز با تحولات و نوسان های کاهشی شدیدی مواجه می شود.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت دلار در بازار آزاد امروز با کاهش 500 تومانی به ۲۸,۱۰۰ (بیست و هشت هزار و یکصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۷۸ درصدی داشته است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نرخ یورو ، درهم امارات و لیر ترکیه

یورو در بازار آزاد امروز از دلار پیروی کرد و با حدود 150 تومان کاهش ( کاهش ۰.۴۵ درصدی)، از ۳۳,۸۴۸ (سی و سه هزار و هشتصد و چهل و هشت ) تومان به ۳۳,۶۹۹ (سی و سه هزار و ششصد و نود و نه ) تومان رسید.

درهم امارات (حواله) امروز خرق عادت کرد و برخلاف ارزانی دلار به گرانی گرایش داشت. این ارز، امروز به ۷,۹۸۸ (هفت هزار و نهصد و هشتاد و هشت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۳۵ درصدی داشته است.

لیر ترکیه هم  امروز با کاهش ۲.۳۷ درصدی، از ۳,۶۷۱ (سه هزار و ششصد و هفتاد و یک ) تومان به ۳,۵۸۶ (سه هزار و پانصد و هشتاد و شش ) تومان رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز