قیمت دلار 300 تومان ارزان شد/عقب نشینی دلار از کانال 26 هزار تومانی

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز یکشنبه دوم آذرماه 1399 با کاهش 300 تومانی مواجه شد و یک بار دیگر کانال 26 هزار تومانی را از دست داد.

به گزارش کاماپرس، نوسان گیران بازار ارز امروز در سود گرفتن از بازارناکام ماندند و قیمت دلار برخلاف انتظار آنها نزولی شد. دیروز در اولین روز تعطیلات برخی اصناف به دلیل کرونا دلار از سراشیبی قیمت بالا رفت و این گمانه زنی در برخی معامله گران بازار ایجاد شد که این تطعیلات به افزایش قیمت دلار خواهد انجامید.

این فرضیه امروز درست از آب درنیامد و فعالان بازار علت را در عرضه بازارساز می بینند. به نظر می رسد بانک مرکزی برای حفظ دلار در دو کانال 25 و 26 هزار تومانی تاکید دارد و به محض رشد قیمت از توان خود برای عرضه ارز استفاده می کند.

بنابه اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار در بازار آزاد، امروز یکشنبه دوم آذرماه 1399با افزایش 300 تومانی به ۲۵,۸۰۰ (بیست و پنج هزار و هشتصد ) تومان رسیده که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۱۷ درصدی داشته است.

اسکناس آمریکایی روز قبل در بازار متشکل ارزی روند صعوی داشت و کمی گران تر شده بود اما امروز در این بازار نیز عقب نشینی کرد. قیمت دلار در بازار متشکل، امروز به ۲۵,۱۰۵ (بیست و پنج هزار و یکصد و پنج ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۴۱ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

ثبات یورو و کاهش درهم

قیمت یورو امروز با ثبات بود به نحوی که پول واحد اروپایی در بازار آزاد امروز بدون تغییر قیمت است و ۳۰,۹۵۴ (سی هزار و نهصد و پنجاه و چهار ) تومان نرخ گذاری شد.

درهم امارات (حواله) هم که همیشه در کاهش و افزایش از دلار پیروی می کند امروز به ۷,۱۹۰ (هفت هزار و یکصد و نود ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۲۶ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز