قیمت دلار از نیمه کانال 26 هزار تومان گذشت

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها، قیمت دلار امروز در بیست و سومین روز از شهریورماه 1399 نیز با افزایش مواجه شد و از نیمه کانال 26 هزار تومانی عبور کرد.

به گزارش کاماپرس، در حالی که بورس و حواله درهم امروز سیگنال های افزایش به قیمت دلار می دادند گزارش های رسانه ها نشان می دهد این ارز خارجی مسیر گرانی را در کانال 26 هزارتومانی پیمود و از نیمه این کانال رد شد.

البته بازارساز تلاش کرد با افزایش اندک قیمت ها در صرافی های بانکی روند رو به رشد قیمت دلار را در بازار غیررسمی متوقف کند اما توفیقی در این کار نداشت.

بنا به اعلام دنیای افتصاد قیمت دلار امروز یکشنبه 23 شهریورماه 1399 با افزایش ۱.۰۲ درصدی، از ۲۶,۰۸۰ (بیست و شش هزار و هشتاد ) تومان به ۲۶,۳۵۰ (بیست و شش هزار و سیصد و پنجاه ) تومان رسید.

در بازار امروز یورو نسبت به روز قبل بدون تغییر است و ۳۰,۸۸۱ (سی هزار و هشتصد و هشتاد و یک ) تومان نرخ گذاری شد.

راز آسمان پایتخت

در صرافی ملی نیز قیمت خرید دلار آمریکا 23,200(بیست و سه هزار و دویست تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا 23,300(بیست و سه هزار و سیصد تومان) اعلام شد.

همچنین در این صرافی قیمت خرید یورو 27,400(بیست و هفت هزار و چهارصد تومان) و قیمت فروش یورو 27,500(بیست و هفت هزار و پانصد تومان) بود.

در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به روز قبل ، با ۱۰ تومان افزایش، ۷,۲۲۰ (هفت هزار و دویست و بیست ) تومان نرخ گذاری شد.

پوند، امروز به ۳۳,۳۵۳ (سی و سه هزار و سیصد و پنجاه و سه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل بدون تغییر است.

لیر ترکیه امروز با افزایش ۰.۳۹ درصدی، از ۳,۵۳۷ (سه هزار و پانصد و سی و هفت ) تومان به ۳,۵۵۱ (سه هزار و پانصد و پنجاه و یک ) تومان رسید.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز