قیمت دلار روز 15 مرداد 1401/ نرخ ارز صعودی شد

دلار بعد از کاهش قیمتی طی یک هفته اخیر، امروز رشد نزخ نسبتا قابل توجهی روبرو شد. در حال حاضر قیمت دلار نسبت به دو روز قبل 1.01 درصد بالا رفته و در محدوده 31 هزار و 540 تومانی قرار دارد. نرخ دلار بازار متشکل امروز در مقایسه با پنج شنبه 0.1 درصد بیشتر شد و در محدوده 27 هزار و 808 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دلار اخبار ضد و نقیض برجامی را رها کرده و اکنون به نرخ ارز بازارهای همسایه و درهم توجه دارد. به نظر کارشناسان صعود قیمتی دلار بازارهای همسایه و نرخ درهم، باعث صعود ارز بازار داخلی شده است. گذشته از این موارد، تکلیف برجام کاملا مبهم است و هیچ نشانه‌ای درباره توافق یا عدم توافق وجود ندارد. به همین دلیل برخی بازیگران ارزی سعی در افزایش قیمت دلار و کسب سود دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

قیمت دلار در انتظار سیگنالی از مذاکرات برجام

در حال حاضر دو طرف مذاکرات برجام روی به پایان رسیدن این موضوع تاکید دارند. اخیرا مقامات آمریکایی اعلام کرده‌اند که مذاکرات هسته‌ای برای احیای برجام تا حد زیادی پیش رفته و فرصت برای دستیابی به یک توافق بسیار کوتاه است. در صورتی که هر نوع پالس مثبت یا منفی از مذاکرات برجام منتشر شود، به نظر بازار ارز تحت تاثیر آن قرار خواهد گرفت و مجددا شوک صعودی یا نزولی به دلار وارد خواهد شد.

امروز نرخ پوند و یورو همانند دلار افزایشی بود. در حال حاضر نرخ پوند نسبت به دو روز قبل 0.3 درصد بیشتر شد و به مرز 38 هزار و 650 تومانی رسید. قیمت یورو نیز در مقایسه با پنج شنبه هفته قبل 0.3 درصد بالا رفت و در محدوده 32 هزار و 300 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز