قیمت دلار افزایشی شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگرچه قیمت دلار نسبت به دیروز در بازار آزاد افزایش یافت اما در صرافی های بانکی قیمت تغییری نکرد و همان 20 هزار و 300 تومان داد و ستد شد.

به گزارش کاماپرس، دلار در بازار امروز ( پنجم مردادماه) تهران، به ۲۳,۸۱۰ (بیست و سه هزار و هشتصد و ده ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۶.۰۴ درصدی داشت اما در صرافی‌های بانک‌ها ، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کردند که نسبت به روزهای اخیر بدون تغییر بوده است، این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری کردند.
گفتنی است؛ ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

بررسی سایر ارزها

به گزارش دنیای اقتصاد، از ابتدای سال تاکنون نرخ دلار در مسیر رشد قرار گرفت البته برخی روزها کاهشی شد اما روند کلی آن افزایشی بود تا اینکه به کانال 26 هزار تومان نزدیک شد، پس از آن مسیری نزولی را در پی گرفت اما دوباره افزایشی شد، قیمت یورو هم تقریبا همگام با نرخ دلار پیش رفت اگرچه امروزکه دلار افزایشی بود یورو روندی کاهشی را در پیش گرفت، امروز یورو به ۲۳,۲۹۳ (بیست و سه هزار و دویست و نود و سه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۳ درصدی داشته است.
پوند امروز با افزایش ۴.۷۴ درصدی، از ۲۹,۴۹۴ (بیست و نه هزار و چهارصد و نود و چهار ) تومان به ۳۰,۹۶۳ (سی هزار و نهصد و شصت و سه ) تومان رسید.
در بازار امروز لیر ترکیه نسبت به روز قبل ، با ۱۶۸ تومان افزایش، ۳,۵۳۶ (سه هزار و پانصد و سی و شش ) تومان نرخ گذاری شد.

راز آسمان پایتخت

 

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز