قیمت خودروهای برند میتسوبیشی/ جدیدترین قیمت خودرو خارجی

خودروهای برند میتسوبیشی-کاماپرس

برند میتسوبیشی Mitsubishi شرکت خوشه‌ای ژاپنی است که مالکیت شمار بسیاری از شرکت‌های فعال در صنایع مختلف از معدن گرفته تا ساخت هواپیما را برعهده دارد، میتسوبیشی به معنای سه لوزی (الماس) است و لوگوی آن نیز با توجه به همین موضوع انتخاب شد.

به گزارش کاماپرس، حضور میتسوبیشی در ایران در ابتدا با نمایندگی شرکت الماس‌داران آغاز شد و نهایتا در سال‌های اخیر شرکت آرین موتور پویا، مسئولیت واردات مدل‌های مختلف میتسوبیشی در ایران را بر عهده گرفته است. همچنین، شرکت ژاپنی میتسوبیشی در رتبه 38 محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای خارجی جهان قرار دارد. قیمت خودرو خارجی میتسوبیشی در مدل‌های مختلف از حدود 800 میلیون تومان تا 5 میلیارد تومان متغیر است.

بیشتر بخوانید:

در این گزارش به بررسی قیمت خودرو خارجی میتسوبیشی و ویژگی‌های ظاهری و فنی انواع مدل‌های این برند معروف پرداخته شده است.

قیمت خودرو خارجی میتسوبیشی در بازار ایران

قیمت خودرو خارجی میتسوبیشی براساس مدل انتخابی، ساخت تولید و امکانات و تجهیزات خودرو از 800 میلیون تومان تا 5 میلیارد تومان متغیر است.

راز آسمان پایتخت

قیمت خودرو خارجی میتسوبیشی ASX

میتسوبیشی ASX یکی از کراس‌اوورهای محبوب و پرفروش کمپانی میتسوبیشی ژاپن است که در بازار کشور ما نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. قیمت خودرو خارجی میتسوبیشی ASX از یک میلیارد و 350 میلیون تومان تا 2 میلیارد و 100 میلیون تومان از یکدیگر متغیر است. کروز کنترل و تثبیت‌کننده سرعت، سیستم کنترل حرکت از سربالایی، سنسور پارک، برف پاک‌کن خودکار، سامانه کنترل کشش و پایداری و ترمز کمکی از جمله مزایا میستوبیشی ASX به شمار می‌رود.

* قیمت خودرو خارجی میتسوبیشی ASX تیپ 4 مدل 2018 با کارکرد 80 هزار و 598 کیلومتر به قیمت 2 میلیارد و 380 میلیون تومان به فروش می‌رسد. از جمله مزایا این خودرو می‌توان به گیربکس اتوماتیک، وضعیت فنی و بدنه سالم، 7 ماه بیمه باقی‌مانده، کیفیت ساخت بالا و کارکرد کم نسبت به سال اشاره کرد.

خودروهای برند میتسوبیشی-کاماپرس

قیمت خودرو خارجی میتسوبیشی اوتلندر

قیمت خودرو خارجی میتسوبیشی اوتلندر از یک میلیارد و 50 میلیون تومان تا 2 میلیارد و 750 میلیون تومان متغیر است. نسل سوم خودرو میتسوبیشی اوتلندر در سال 2012 به بازار عرضه شد و دو سال پس از عرضه بین‌المللی به بازار ایران راه پیدا کرد. شرکت آرین موتور به عنوان نماینده رسمی خودروهای میتسوبیشی در کشور ایران عرضه این نسخه را در مدل‌های 2014-2015 ادامه داد و سپس مدل‌های 2016-2018 را عرضه کرد.

از مهم‌ترین آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی برای اوتلندر می‌توان به حضور 7 کیسه هوا، سیستم ترمزهای قدرتمند، استارت بدون کلید، صندلی برقی، آینه وسط الکتروکرومیک، سنسور پارک جلو و عقب، نمایشگر 6.4 اینچی و دوربین دید عقب 360 درجه اشاره کرد.

خودروهای برند میتسوبیشی-کاماپرس

قیمت خودرو خارجی میتسوبیشی اوتلندر هیبرید

میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی PHEV در سال 2012 برای اولین بار وارد بازار جهانی شد اما اولین حضور این مدل در ایران به سال 2018 باز می‌گردد. در میتسوبیشی اوتلندر یک پیشرانه بنزینی 2 لیتری و 2 موتور الکتریکی 60 اسبی در محورهای جلو و عقب وجود دارد. مصرف سوخت ترکیبی اوتلندر 1.8 لیتر در هر صد کیلومتر است. میزان تولید کربن‌دی‌اکسید اوتلندر هیبرید 42 گرم در هر کیلومتر بوده، میزانی که حتی از تویوتا پریوس نیز کمتر است.

از امکانات و تجهیزات رفاهی اوتلندر می‌توان به مانیتور ال‌ای‌دی با نمایش 360 درجه اشاره کرد که تمامی سرنشینان خودرو می‌توانند محتوای آن را به راحتی نگاه کنند. اوتلندر PHEV به سیستم RCTA نیز مجهز بوده، این سیستم قادر است اطراف خود را تا شعاع 5 متر آنالیز کند تا خودرو هنگام خارج شدن از جای پارک خود به اتومبیل دیگری برخورد نکند. قیمت خودرو خارجی میتسوبیشی اوتلندر مدل 2018 حدود 3 میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت دارد.

خودروهای برند میتسوبیشی-کاماپرس

میتسوبیشی مدل لنسر

میتسوبیشی لنسر یک سدان اصیل با طراحی اسپرت است که در سال 2017 به بازار ایران وارد شد و به واسطه قدمت حضورش برای ایرانیان خودرویی محبوب و نام‌آشنا محسوب می‌شود. کروز کنترل، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سنسور باران، سنسور پارک عقب، سنسور نور، سیستم تنظیم اتوماتیک ارتفاع نور چراغ‌ها، مه شکن‌های جلو و عقب، سیستم چرخش چراغ در پیچ، سیستم صوتی مجهز به 6 اسپیگر و نمایشگر 0.7 اینچ لمسی، دوربین عقب از جمله مهم‌ترین امکانات لنسر به شمار می‌روند. قیمت خودرو خارجی لنسر براساس سال ساخت از 2014 تا 2018 قیمتی بین 870 میلیون تا یک میلیارد و 640 میلیون تومان دارد.

* قیمت خودرو خارجی میتسوبیشی لنسر مدل 2014 با وضعیت فنی و بدنه سالم و کارکرد 150 هزار و 920 کیلومتر، 857 میلیون تومان تعیین شده است.

خودروهای برند میتسوبیشی-کاماپرس

نام خودرو مدل قیمت خودرو خارجی میتسوبیشی
میتسوبیشی میراژ 2018 875 میلیون تومان
میتسوبیشی ASX 2017 یک میلیارد و 900 میلیون تومان
میتسوبیشی ASX 2018 2 میلیارد و 100 میلیون تومان
میتسوبیشی لنسر 2018 2 میلیارد و 100 میلیون تومان
میتسوبیشی اوتلندر  «تیپ 3 (5 نفره) » 2017 2 میلیارد و 400 میلیون تومان
میتسوبیشی اوتلندر «تیپ 3 (7 نفره) » 2018 2 میلیارد و 750 میلیون تومان
میتسوبیشی اوتلندر  «تیپ 5 (5 نفره) » 2018 4 میلیارد و 200 میلیون تومان
میتسوبیشی اوتلندر هیبرید PHEV 2018 4 میلیارد و 700 میلیون تومان

بررسی قیمت خودرو خارجی با «همراه مکانیک»

همراه مکانیک از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است، توانسته با تاسیس اولین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین خرید و فروش خودروهای کارشناسی شده روشی جدید برای یخرید و فروش خودرو را به مشتریان خود معرفی کند. همراه مکانیک یک پلتفرم آنلاین خرید و فروش ماشین یا به نوعی به عنوان یک نمایشگاه آنلاین خودرو عمل می‌کند. در این پلتفرم، فروشندگان آمادگی خود را برای فروش خودرو اعلام کرده و پس از انجام کارشناسی و تعیین قیمت توسط متخصصان همراه مکانیک، خودروی آن‎‌ها به منظور فروش آگهی می‌شود.

در سال‌های اخیر افزایش قیمت روز خودرو، قدرت خرید بسیاری از اقشار جامعه را از بین برد. به همین سبب، همراه مکانیک با همکاری چند شرکت بزرگ لیزینگ، شرایط خودرو اقساطی نو و کارکرده را برای خریدارن فراهم آورده است. افراد برای اطلاع بیشتر از قیمت خودرو خارجی و داخلی و آگاهی از خدمات و ویژگی‌های متنوع مجموعه «همراه مکانیک» می‌‎توانند به آدرس آن به وبسایت www.hamrah-mechanic.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 021-91070700 تماس بگیرند و از کارشناسان این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز