قیمت خانه در کدام مناطق تهران متری 12 میلیون تومان است؟

با وجود آن که قیمت خانه ها و آپارتمان‌های مسکونی در مناطق مرغوب و بالای شهر تهران از 50 میلیون تومان به ازای هر متر مربع فراتر رفته اما در برخی مناطق هنوز می‌توان خانه‌های متری حدود 12 میلیون تومانی پیدا کرد.

به گزارش کاماپرس، رویای خرید خانه برای اقشار کم درآمد دست نیافتنی‌تر از قبل شده است و اگر این اقشار با کمک وام و پس انداز و تبدیل دارایی‌های دیگر و دریافت ارثیه، پولی جمع کنند این پول تنها برای خرید خانه‌ای در مناطق ارزان‌قیمت‌تر تهران کفایت می کند.

گزارشی که دبیر انجمن انبوه سازان تهران از وضعیت قیمت املاک در مناطق مختلف تهران به دست داده نشان می دهد در مناطق 18 و 20 می توان خانه هایی با متوسط قیمت حدود 12 میلیون خریداری کرد و در دو منطقه 16 و 17 نیز متوسط قیمت خانه به ازای هر متر مربع حدود 13 میلیون تومان است.

قیمت مسکن در گران ترین منطقه تهران

آریاک سفر

بنا به اعلام واحد مرکزی خبر صدا و سیما رامین گوران اوریمی دبیر انجمن انبوه سازان تهران اظهار کرده است: با رصدی که از معاملات انجام شده در املاک و بنگاه‌های مسکن تهران در ماه گذشته انجام دادیم منطقه یک تهران با متوسط قیمت ۵۶ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده است.

به گفته وی متوسط قیمت هر متر مربع ملک مسکونی در منطقه سیزده، ۲۳ میلیون و ۳۸۵ هزار تومان، منطقه چهارده، ۱۹ میلیون و ۳۸۹ هزار تومان، منطقه پانزدهم، ۱۴ میلیون و ۴۱۳ هزار تومان، منطقه شانزده؛ ۱۳ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان، منطقه هفده؛ ۱۳ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان، منطقه هجده؛ ۱۲ میلیون و ۴۲۷ هزار تومان، منطقه نوزده؛ ۱۴ میلیون و ۱۳۲ هزار تومان، منطقه بیست؛ ۱۲ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان و در منطقه بیست و یک؛ ۱۸ میلیون و ۹۴۹ هزار تومان بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت خانه در کدام مناطق تهران متری 12 میلیون تومان است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز