قیمت جدید هیوندای النترا اعلام شد / آخرین قیمت خودروهای وارداتی

قیمت خودرو وارداتی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

طی چند روز گذشته قیمت ۶ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه عرضه خودرو بارگذاری شد. در این میان جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی مانند هیوندای النترا، هیوندای سریتا، کیا سلتوس و جتا VS7 نیز به صورت علی‌الحساب اعلام شد.

به گزارش کاماپرس، طبق اعلام شورای رقابت قیمت‌های اعلام شده در سامانه یکپارچه علی‌الحساب بوده و این شورا در تعیین آن دخالتی نداشته است.

ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت نیز در این رابطه عنوان کرده که قیمت خودروهای وارداتی براساس فرمولاسیون وزارت صمت تعیین و به صورت علی‌الحساب منتشر شده است. این مقام مسئول همچنین پیش‌بینی کرده که قیمت‌های پایه در نهایت 10 تا 15 درصد بیشتر از قیمت‌های علی‌الحساب بوده و هزینه‌های جانبی نیز بین 20 تا 25 درصد به آن می‌افزاید.

آخرین قیمت خودروهای وارداتی هیوندایی

در این مطلب ضمن معرفی هیوندای النترا و چند مدل شهری و کوچک خودرو کره‌ای هیوندا، آخرین قیمت آنها بررسی و اعلام شده است.

هیوندا النترا-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

معرفی هیوندای النترا

نسل ششم هیوندای النترا از سال 2016 و توسط شرکت آسان موتور؛ نماینده رسمی هیوندای در ایران وارد کشور شد و به دلیل دارا بودن برخی ویژگی‌ها و مزایا به یکی از معدود سدان‌های کامپکت مدرن بازار ایران تبدیل شد. البته پیش از آن، نسل سوم هیوندای النترا، تحت عنوان هیوندای آوانته نیز با استقبال بالایی در بازار ایران روبرو شده بود.

گستره دید مطلوب، طراحی ارگونومیک استاندارد، عدم نفوذ صدای پیشرانه و محیط بیرون به داخل به دلیل عایق‌بندی قابل قبول کابین، عملکرد مثبت سیستم تعلیق در جذب ضربات جاده، کنترل حرکات عرضی اتاق حین عبور از پیچ‌ها، فرمان‌پذیری خوب خودرو، طراحی مناسب صندلی‌ها با هدف پیشگیری از خستگی سرنشینان، دقت و نرمی تعویض دنده‌ها و شتاب‌ بالا برخی از نکات مثبت و مزایای نسل سوم هیوندای النترا یعنی مدل 2017-2018 این خودروی وارداتی است.

نام خودرو مدل کارکرد قیمت
هیوندای النترا 2015 104 هزار و 511 کیلومتر 1 میلیارد و 500 میلیون تومان
هیوندای i10 1396 30 هزار و 360 کیلومتر 900 میلیون تومان
هیوندای i20 2011 153 هزار کیلومتر کارکرد 900 میلیون تومان
هیوندای i20 2014 119 هزار و 529 کیلومتر یک میلیارد و 20 میلیون تومان
هیوندای i30 2011 172 هزار و 551 کیلومتر 885 میلیون تومان

قیمت خودروهای وارداتی هیوندای النترا

هیوندای النترا علاوه بر طراحی ظاهری اسپرت و عامه‌پسند، از کابینی با کیفیت، بازار دست‌دوم پررونق، امکانات رفاهی مطلوب و عملکرد فنی مناسبی برخوردار است. با این حال مواردی مثل عرضه محدود و حجم پایین صندوق از معایب آن به شمار می‌رود. کیا سراتو 2017، مدل‌های دست دوم هیوندا سوناتا LF، کیا اپتیما TF و JF از رقبای این خودرو محسوب می‌شود.

* هیوندای النترا 2015 با وضعیت فنی و بدنه سالم و 104 هزار و 511 کیلومتر کارکرد حدودا یک میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خودرو سفید رنگ همچنین یک ماه بیمه باقیمانده دارد. عملکرد مناسب موتور و گیربکس، مصرف سوخت مناسب، قطعات و لوازم در دسترس، بازار خرید و فروش مناسب و کارکرد کم نسبت به سال برخی از نقاط قوت این خودرو است.

مدل‌های شهری و کوچک هیوندا

-هیوندای i10

هیوندای i10 کوچکترین خودروی تولیدی کمپانی کره‌ای هیوندایی است که توسط کرمان موتور وارد بازار ایران شد. سواری تقریبا راحت، دینامیک مناسب قسمت جلوی خودرو، راحتی صندلی‌ها، کیفیت ساخت قابل قبول، مصرف سوخت کم و فرمان‌پذیری مناسب از مزایا و عرضه بسیار محدود، کمبود امکانات رفاهی وبازار خرید و فروش ضعیف از معایب این خودرو به شمار می‌رود.

*هیوندای i10 مدل 1396 با وضعیت فنی و بدنه سالم و 30 هزار و 360 کیلومتر کارکرد، 900 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. کیفیت ساخت قابل قبول، مصرف سوخت کم، فرمانپذیری مناسب و کارکرد کم نسبت به سال برخی از نقاط قوت این خودرو کوچک شهری محسوب می‌شود.

-هیوندای i10-کاماپرس

-هیوندای i20

هیوندای i20 جزو هاچبک‌های جمع‌وجور اقتصادی است که نسل اول آن سال 2011 وارد بازار ایران شد. نسخه نیوفیس نسل اول هیوندای آی 20 هاچبکی زیبا و ایمن بوده و از توانایی فنی نسبتا قابل قبولی برخوردار است. عملکرد منطقی در رانندگی عادی، فضای کابین جادار، امکانات رفاهی قابل قبول و مصرف سوخت مناسب از نقاط قوت و سواری نسبتا خشک و بازار خرید و فروش ضعیف از نقاط ضعف این خودرو به شمار می‌رود. بازه قیمت خودروهای وارداتی هیوندای i20 بین 750 تا 960 میلیون تومان متغیر است.

*هیوندای i20 2011 با وضعیت فنی و بدنه سالم و همچنین 153 هزار کیلومتر کارکرد، 900 میلیون تومان کارشناسی شده است. 12 ماه بیمه باقیمانده، فضای کابین جادار، امکانات رفاهی قابل قبول، مصرف سوخت مناسب وکارکرد کم نسبت به سال برخی از مزایای این خودرو وارداتی است.

*هیوندای i20 2014 با وضعیت فنی و بدنه سالم یک میلیارد و 20 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خودرو 119 هزار و 529 کیلومتر کار کرده و دارای گیربکس اتومات است. 7 ماه بیمه باقیمانده، فضای کابین جادار، امکانات رفاهی قابل قبول، مصرف سوخت مناسب و کارکرد کم نسبت به سال از مهمترین نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

-هیوندای i30

مدل i30 با توجه به امکانات و ویژگی‌ها بسیار اقتصادی و به صرفه است. تجهیزات استاندارد این خودرو از نظر تنوع بسیار مطلوب بوده که سیستم تهویه مطبوع، اتصال بلوتوث و پنج سال گارانتی با مسافت پیموده شده نامحدود برخی از آنهاست. عملکرد مناسب موتور و گیربکس، فضای کابین مطلوب به نسبت رقبا، طراحی اسپرت و زیبا از مزایا و سیستم تعلیق نسبتا خشک، واردات محدود و شتاب نامناسب برخی از معایب آن است. بازه قیمتی این خودرو بسته به امکانات و شرایط از 850 میلیون تا 970 میلیون تومان متغیر است.

*هیوندای i30 2011 با وضعیت بدنه سالم و 3 قطعه رنگ حدود 885 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خودرو 172 هزار و 551 کیلومتر کار کرده و دارای گیربکس اتومات است. 3 ماه بیمه باقیمانده، عملکرد مناسب موتور و گیربکس، فضای کابین مناسب، طراحی اسپرت و زیبا، کارکرد کم نسبت به سال و قیمت ویژه از مهمترین مزایای این خودرو به حساب می‌آید.

 

هیوندا النترا-کاماپرس

مزایای خرید خودرو از همراه مکانیک

همراه مکانیک به عنوان مرجع و ابزاری سریع و مطمئن برای خرید وفروش خودرو شناخته شده است. همراه مکانیک قیمت‌ خودروهای خارجی را با توجه به قیمت ارائه ‌شده توسط نمایندگی‌ها، بررسی آخرین وضعیت بازار قیمت خودروهای وارداتی، معاملات واقعی انجام شده، پس از تایید نهایی کارشناس، اعلام می‌کند. گارانتی 7 روزه بدنه، کارشناسی دقیق خودرو، همراهی کارشناس در صفر تا صد فرآیند خرید و تضمین بهترین قیمت خودرو برخی از مهمترین مزایای خرید خودرو از همراه مکانیک است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت جدید هیوندای النترا اعلام شد / آخرین قیمت خودروهای وارداتی

  1. فقط خدا گفته:

    سلام وعرض ادب.
    نمیدونیم چه حقه ای داخل کار این آقایان هست که نمی‌توانند بصورت شفاف قیمت واقعی خودرو ها را اعلام کنند نه بصورت الحساب ؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز