قیمت جدید جک جی 4 در فروردین 1403

فروش اقساطی جک جی4

قیمت جک جی 4 در فروردین 1403 در بازار آزاد حداکثر 900 میلیون تومان است که فاصله زیادی با قیمت کارخانه آن ندارد. این در حالیست که این خودرو از  نشان 5 ستاره کیفی چین نیز برخوردار است.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از افراد برای خرید خودرو منتظر می‌شوند تا نوسانات کاهش یابد و قیمت‌ها به تثبیت برسند و بعد اقدام می‌کنند. در یک ماه گذشته به دلیل رشد دلار، قیمت خودرو افزایش قابل توجهی داشت، اما نوسانات آن در چند روز اخیر کاهش یافته و بنابراین طی روزهای آینده شاهد رشد معاملات خودرو خواهیم بود.

در ادامه این گزارش به وضعیت بازار خودرو جک جی 4 به عنوان خودروی آپشن دار و با قیمت اقتصادی پرداخته می‌شود.

جک جی 4-کاماپرس

اگرچه جک جی 4 خودروی نام آشنای بازار خودرو ایران است، اما چندان دیده نشده، در حالی که از نظر کیفی و ایمنی استاندارد 5 ستاره چین را نیز دارد. در حال حاضر این خودرو با قیمت 779 میلیون و 600 هزار تومان در کارخانه تولید شده و صفر آن در بازار آزاد تقریبا تا 920 میلیون تومان معامله می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

جک جی 4 مدل 1402

این خودرو که 13 هزار کیلومتر کارکرد داشته، از نظر فنی و بدنه سالم است. فروشنده قیمت این خودرو را 835 میلیون تومان اعلام کرده و 6 ماه دیگر هم بیمه دارد.

جک جی 4 مدل 1398

این خودرو با 75 هزار کارکرد با قیمت 699 میلیون تومان آگهی شده‌ است. فروشنده آپشن‌های این خودرو را دوربین عقب، زاپاس نو، شیشه دودی عنوان کرده، البته در مدل صفر این خودرو دوربین عقب وجود نداشته و بر روی آن نصب کرده‌اند. همچنین در مدل‌های قبل از سال 1401 جک جی 4 مانیتور ندارند و برخی بعد روی آن نصب کرده‌اند. بنابراین خریداران در زمان خرید باید به تفاوت آپشن در مدل‌های مختلف دقت کنند.

جک جی 4 مدل 1402

این خودرو با 3 هزار کیلومتر پیمایش و با موتور و بدنه سالم با قیمت 855 میلیون تومان در فروش آنلاین آگهی شده‌است. در شرایط کنونی این خودرو با 55 میلیون بالاتر از قیمت کارخانه عرضه شده‌است.

جک جی 4 مدل 1400

این خودرو با 44 هزار کیلومتر پیمایش با قیمت 750 میلیون تومان آگهی شده که 29 میلیون تومان زیر قیمت کارخانه است. فروشنده آپشن‌های این خودرو را مانیتور فابریکی کارخانه، شیشه دودی و کاور آرورا اعلام کرده‌است.

جک جی 4 مدل 1401

این خودرو با 11 هزار کیلومتر کارکرد و بدنه و موتور سالم به قیمت 810 میلیون تومان عرضه شده‌ است. این خودرو که اسفند 1401 تحویل شده، دارای آپشن‌های روز جک همچون مانیتور، سیستم پایداری، دی لایت و … است.

در حال حاضر رقیب کیفی این خودرو تارا اتوماتیک و دنا توربو اتوماتیک هستند که در بازار آزاد بیش از یک میلیارد تومان معامله می‌شوند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز