قیمت جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ گیگابایت

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس
لست سکند

حمل‌ونقل و جابجایی آسان لپ تاپ‎‌های گیمینگ، اصلی‌ترین علت محبوبیت این محصولات نزد گیمرها محسوب می‌شود. در انتخاب لپ تاپ گیمینگ، مهم‌ترین ویژگی که کاربران حرفه‌ای به آن توجه می‌کنند، کارت گرافیک پرقدرت است. در درجه بعدی، کیفیت بیشتر صفحه نمایش و پردازنده مرکزی قدرتمندتر قرار دارد.

به گزارش کاماپرس، لپ تاپ‌های گیگابایت یکی از تخصصی‌ترین و بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ است که مدل‌های مختلفی برای کاربران طراحی می‌کند. لپ تاپ‌های گیمینگ گیگابایت برای انجام کارهای مهندسی و محاسبات نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

این گزارش به معرفی پنج دستگاه از جدیدترین لپ تاپ‌های گیمینگ گیگابایت پرداخته است.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت مدل G5 MF-E2EE333SD-MC

این مدل لپ تاپ گیگابایت با ترکیبی از استانداردهای خاص، برای فعالیت‌های گیمینگ، سرگرمی و کار ایده‌آل است. این لپ تاپ از جدیدترین محصولات این کمپانی است که به کارت گرافیک قدرتمند RTX 4050 GDDR6 6G و پردازنده Intel  Core i5-12500H مجهز است. این لپ تاپ ضمن داشتن یک سخت‌افزار قدرتمند، یکی از باریک‌ترین لپ‌ تاپ‌های موجود در بازار است. در این مدل از فناوری DLSS 3 استفاده شده است که باعث عملکرد شگفت‌انگیز و فوق‌العاده آن در حین بازی شده است. فناوری‌های هوش مصنوعی استفاده شده در این دستگاه باعث شده که عملکرد سیستم بهینه شده و طول عمر باتری افزایش یابد. رم این دستگاه از نوع DDR4 است و 32 گیگابایت ظرفیت دارد. به طور کلی این دستگاه برای استفاده برنامه‌نویسان، طراحان و گیمرها ایده‌آل است.

راز آسمان پایتخت

قیمت روز لپ تاپ گیگابایت مدل MF-E2EE333SD-MC در سال 1402 معادل 49 میلیون و 990 هزار تومان است.

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت مدل G5 MF-E2EE333SD-MB

در این دستگاه از معماری جدید NVIDIA Ada Lovelace استفاده شده که در ترکیب با فناوری DLSS 3 به طور فوق‌العاده‌ای باعث افزایش عملکرد دستگاه شده است. فناوری DLSS 3 باعث افزایش کیفیت و عملکرد بازی می‌شود و با پشتیبانی کامل از فناوری Ray Tracing تجربه منحصربه‌فردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مجهز بودن این لپ تاپ به پردازنده‌های نسل 12 اینتل باعث شده که عملکردهای مختلف همزمان بدون هیچ افت و ضعفی انجام شود. این لپ تاپ دارای یک ترابایت ظرفیت داخلی و رم 32 گیگابایتی است. قیمت روز لپ تاپ گیگابایت G5 MF-E2EE333SD-MB، 47 میلیون و 990 هزار تومان است.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت مدل G5 MF-E2EE333SD-MA

کارت گرافیک  RTX 4050 GDDR6 6Gو پردازنده اینتل Core i5-12500H در کنار یکدیگر باعث شده‌ که این مدل به یکی از قدرتمندترین لپ تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار تبدیل شود. سخت‌افزار فوق‌العاده این دستگاه باعث شده که تسک‌ها و برنامه‌های مختلف را همزمان بدون هیچ نقص و افتی اجرا کند و به همین دلیل برای استفاده برنامه‌نویسان و طراحان نیز گزینه‌ ایده‌آلی محسوب می‌شود.  فناوری انحصاری WINDFORCE  استفاده شده در این لپ تاپ باعث شده که به صورت 100 درصد از توان پردازنده و کارت گرافیک خود استفاده کند.

قیمت روز لپ تاپ گیگابایت مدل G5 MF-E2EE333SD-MA، 46 میلیون و 990 هزار تومان است.

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت مدل  G5 MF-E2EE333SD-M

پردازنده 12 هسته‌ای اینتل به همراه 16 رشته با حداکثر فرکانس توربو 4.5 باعث شده که این دستگاه سطح عملکرد بی‌نظیری داشته باشد و در نتیجه، کاربران تجربه فوق‌العاده شگفت‌انگیزی از بازی و گیمینگ کسب کنند. به طور کلی این لپ تاپ به هیچ وجه در حین اجرای چند تسک و برنامه دچار افت نمی‌شود. همچنین فناوری هوش مصنوعی که در ساخت این مدل استفاده شده است، باعث استفاده بهینه از باتری بهینه‌سازی عملکرد باتری می‌شود. فناوری انحصاری WINDFORCE  باعث شده‌ که این لپ تاپ از 100 درصد توان کارت گرافیک و پردازنده خود استفاده کند.

قیمت روز لپ تاپ گگیابایت مدل G5 MF-E2EE333SD-M، 44 میلیون و 990 هزار تومان است. 

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت مدل  G5 KF-ESEE313SD-C

در طراحی این لپ تاپ گیگابایت از فناوری‌ و معماری جدید  NVIDIA Ada Lovelaceبه همراه DLSS 3 استفاده شده که به کمک هوش مصنوعی به طرز چشم‌گیری باعث افزایش عملکرد محصول شده است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز بوده و استفاده از فناوری انحصاری WINDFORCE در این محصول باعث شده که دستگاه از 100 درصد توان پردازنده و کارت گرافیک خود استفاده کند. این مدل دو کیلو و 80 گرم وزن دارد و ظرفیت رم آن 64 گیگابایت است.

قیمت روز لپ تاپ گیمینگ گیگابایت مدل G5 KF-ESEE313SD-C ،59 میلیون و 990 هزار تومان است.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

خرید انواع لپ تاپ گیگابایت از “سبیت”

فروشگاه سبیت از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه فروش لپ تاپ و قطعات کامپیوتری و لوازم جانبی آن شروع کرد. این مجموعه در سال 1395 فعالیت خود را گسترش داد و فروشگاه اینترنتی خود را تاسیس کرد و در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان و فروشندگان لپ تاپ در سطح کشور شناخته می‌شود. سبیت با همکاری مستقیم با برندهای معتبر لپ تاپ، در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول مورد نظر را به دست خریداران می‌رساند. این مجموعه ضمانت بازگشت کالا در صورت معیوب بودن تا هفت روز و ضمانت اصالت کالا را ارائه می‌دهد. همچنین افراد برای داشتن بهترین خرید می‌توانند از مشاوره‌های تخصصی کارشناسان این مجموعه استفاده کنند. لپ تاپهای معرفی شده در این گزارش نیز برگرفته از وبسایت سبیت بوده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس https://cebit.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز