قیمت جالب سهام نفت پارس روی تخته سیاه بورس + عکس

تور لحظه آخری-کاماپرس

سهام نفت پارس از جمله سهام ارزنده بورس تهران است که بر اساس تصویر منتشر شده از این بازار در سال های دور، این شرکت جزو متقدمین بازار سرمایه کشور بوده است.

به گزارش کاماپرس، عکس منتشر شده از ایام ابتدایی راه اندازی بازار بورس تهران نشان می دهد قیمت هرسهم شرکت نفت پارس در تاریخ 7 خرداد 1348 – حدود 51 سال پیش – 1375 ریال بوده است که با توجه به ارزش زمانی پول می توان گفت سهام نفت پارس در آن روزگار نیز سهامی گران قیمت و ارزنده بوده است. شایان ذکر است قیمت سهام نفت پارس امروز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه 30700 ریال بود.

بخشی از تاریخچه نفت پارس

راز آسمان پایتخت

شركت نفت پارس نخستين مجموعه روانكاری در صنعت كشور است كه فناوری های مربوط به توليد فرآورده های روانكار را به كشور منتقل كرده و صد ها مهندس و كارشناس را در طول خدمت در اين شركت با فناوری های به روز، و ساخت و توليد روانكارها آشنا كرده است . در حال حاضر نيز اين روند در ارتباط با فناوری های پيچيده نوين مانند نانو فناوری ادامه دارد و به همين دليل است كه محصولات شركت ، همواره ممتاز و مطابق با استاندارد های جهانی شناخته مي شود .

در اين زمينه دريافت گواهينامه های بين المللی از جمله شواهد ارزنده است : از ابتدای تاسيس شركت و پس از آغاز همكاری با شركت شل ، گواهينامه‌های متعددی در راستای اعتبار محصولات نفت پارس به شركت اهداشده كه از قديمی ترين آنها گواهينامه‌های كارخانجات مرسدس بنز آلمان، وزارت دفاع انگليس وكمپانی كاترپيلار برای روغن موتور پارس كيان ،اس -1 است . اين روغن در زمان خود (40سال پيش ) تنها روغن قابل استفاده در موتورهاي ديزلی، با كاركرد 4 هزار كيلومتر بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز