قیمت بلیت در پروازهای چارتری 50 هزار تومان شد

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از کاهش قیمت بلیط هواپیما به 50 هزار تومان خبر داد.

به گزارش کاماپرس بنا بر اعلام تسنیم، هزینه‌های خرید بلیط هواپیما  تا پیش از انتشار ویروس کرونا به قدری بالا بودن که کمتر کسی توان خرید آن را داشت و البته بازار سیاه هواپیما و برخی سودجویی‌ها در این گرانیها نقش داشت اما حالا بازار ایرلاین‌ها به شدت کساد شده و بازار سیاه بلیط هواپیما جمع شده است.

در همین خصوص دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از ریزش شدید قیمت بلیط هواپیما خبر داد و گفت: قیمت بلیت‌های چارتری به50 تا 60 هزار تومان کاهش یافته است.

آریاک سفر

به گزارش کاما پرس به نقل از تسنیم، مقصود اسعدی سامانی از تاثیر ویروس کرونا بر کاهش قیمت بلیط هواپیما خبر داد و گفت: این تاثیر منجر به زیان شدید ایرلاین ها شده است به طوری که در پروازهای چارتی قیمت بلیت به 50 هزار تومان نیز رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل توصیه های وزارت بهداشت هم مسافرت ها کم شده و هم ایرلاین ها در این راستا برای حفظ سلامت مردم با آنها همکاری می کنند، افزود: هدف ما رعایت استانداردهای بهداشتی تا پایان دوره این ویروس در کشور است و در این راستا ایرلاین ها با مسئولان وزارت بهداشت در این راستا همکاری می کنند. منتهی برای حل بخشی از مشکلات ایرلاین ها در تلاشیم و در این راستا پیشنهاداتی به وزارت راه و شهرسازی داده ایم.

مرتبط با : انجمن شرکت‌های هواپیمایی
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز