قیمت باورنکردنی محبوب ترین لامبورگینی ها در بازار

لامبورگینی-کاماپرس
لست سکند

لامبورگینی به گران‌قیمت بودن معروف است. اما جالب است بدانید حتی لامبورگینی هم خودروهایی اقتصادی دارد تا برای اقشار مختلف در دسترس باشد. اما قیمت این خودروهای اقتصادی در مقایسه با سایر برندها چنان بالاست که باز هم در دسته کالاهای لاکچری قرار می گیرند.

به گزارش کاماپرس، قیمت لامبورگینی‌ها بسته به مدل‌شان بسیار متفاوت است و حدود قیمت پایه این خودرو‌ها از ۲۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دلار آغاز می‌شود. در ادامه لیست کاملی از قیمت انواع مختلف لامبورگینی را برایتان تهیه کرده‌ایم.

اوروس

اوروس با محدوده قیمتی ۲۳۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دلار یکی از محبوب ترین لامبورگینی‌های موجود در بازار است. صفر تا صد آن ۳.۶ ثانیه است و حداکثر سرعتش به ۳۰۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد. همچنین موتور ۴ لیتری توئین توربو ۸ سیلندر اوروس دارای قدرت ۶۴۱ اسب بخار است.

لامبورگینی اوروس- کاماپرس

هوراکان

هوراکان “سوپراسپرت مقرون به صرفه” فعلی لامبورگینی است؛ در قلب این کوپه یک موتور ۵.۲ لیتری ۱۰سیلندر قرار دارد که بسته به نسخه آن بین ۶۰۱ تا ۶۳۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. قیمت‌ها برای این مدل از ۲۵۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دلار تعیین شده‌ است.

راز آسمان پایتخت

لامبورگینی هوراکان-کاماپرس

آونتادور

آونتادور پرچمدار فعلی سوپراسپرت لامبورگینی است. این خودرو دارای یک موتور۶.۵ لیتری دوازده سیلندر است که قدرت باورنکردنی ۷۶۹ اسب بخار را تولید می‌کند. آونتادور مدل سال ۲۰۲۲ آخرین مدل این نوع از لامبورگینی است. جایگزین آونتادور، هیبریدی و احتمالا حتی پلاگین هیبریدی خواهد بود؛ به مناسبت پایان تولید آونتادور، نسخه ویژه اولتیمای با قیمت ۵۰۰۰۰۰دلار و رودستر اولتیمای با قیمت ۵۵۰۰۰۰دلار به فروش می‌رسد.

لامبورگینی آونتادور-کاماپرس

کانتاش

کانتاش خودرویی است که استفاده از درهای قیچی شکل و طراحی تیز و زاویه‌دار با آن آغاز شد و تا به امروز نیز ادامه داشته است. بسیاری از نمونه‌های کانتاش در محدوده قیمتی ۵۰۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰ دلار فهرست شده‌اند. مانند سایر لامبورگینی‌ها، نسخه‌های ویژه زیادی از کانتاش نیز وجود‌دارد؛ کیو وی ۵۰۰۰، کانتاشی تکامل یافته با موتوری با حجم ۵.۲ لیتر و چهار سوپاپ در هر سیلندر است که خروجی آن را به ۴۲۰ اسب بخار می‌رساند. این خودرو قیمتی بیش از ۹۰۰۰۰۰ دلار دارد.

لامبورگینی کانتاش-کاماپرس

میورا

میورا اولین لامبوی موتور وسط ۱۲سیلندری با ظاهری وحشی است. کمتر از ۸۰۰ نمونه از این مدل ساخته شده ‌است. بیشتر لیست‌ها به جای ذکر قیمت این مدل، “تماس برای قیمت” را درج کرده‌اند. اما بر اساس قیمت‌های حراج در سال‌های اخیر، میورا بین ۱.۵ تا ۳ میلیون دلار فروخته می‌شود.

لامبورگینی میورا-کاماپرس

رامبو لامبو

رامبو لامبو که دارای یک موتور ۵.۲ لیتری ۱۲سیلندر است در ابتدا به عنوان یک خودروی نظامی در نظر گرفته‌شد، اما بعدها به خودرویی برای گشت‌و‌گذار در داخل و خارج از جاده‌های شهری تبدیل شد. فقط ۳۲۵ نمونه از آن ساخته شده ‌است. قیمت آن در حال حاضر زیر ۵۰۰۰۰۰ دلار است که با توجه به تعداد کم آن قیمتی پایین به حساب می‌آید.

لامبورگینی رامبو لامبو -کاماپرس

گالاردو

این خودروی شاسی بلند اکنون پرفروش‌ترین لامبورگینی تاریخ است. گالاردو در دو نوع کوپه و اسپایدر (قابل تبدیل) عرضه شده‌ است. اگر به دنبال یک ابرخودروی لامبورگینی هستید، گالاردو همان خودروی مورد نظر شماست. این خودرو با قیمتی در حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار نیز فروخته می‌شود، اگرچه تعداد بیشتری از نسخه‌های آن با قیمتی نزدیک به ۱۲۰۰۰۰دلار فهرست شده‌اند و سایر نسخه‌های ویژه‌ نیز بالای ۳۰۰۰۰۰ دلار قیمت دارند.

لامبورگینی گالاردو-کاماپرس

 وننو

وننو یک لامبو است که به مناسبت پنجاهمین سالگرد این برند، تنها ۱۳ عدد از آن ساخته شده ‌است. این خودرو دارای موتور ۶.۵ لیتری، ۱۲سیلندری با قدرت ۷۴۰ اسب بخار است. در چند سال گذشته این خودرو با قیمت‌های حدودی  ۸۳۰۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰۰۰ دلار فروخته شده ‌‌است.

لامبورگینی وننو-کاماپرس

دیابلو

دیابلو اولین خودروی تولیدی بود که بیش از ۲۰۰ مایل در ساعت سرعت داشت.کمتر از ۲۹۰۰ دستگاه از آن ساخته شده ‌است. نمونه هایی با مسافت پیموده شده بیشتر (۱۱۰۰۰تا ۲۰۰۰۰ مایل) دارای قیمت حدودی ۳۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ دلار هستند. نمونه‌هایی که مسافت کمتری را طی کرده‌اند، حدود ۷۵۰۰۰۰ دلار قیمت دارند.

لامبورگینی دیابلو-کاماپرس

مورسیه لاگو

مورسیه لاگو دارای موتور۶.۵ لیتری، ۱۲سیلندری با ۶۳۱ تا ۶۶۱ اسب بخار قدرت است. در طول ۱۰ سال ۴۰۰۰ نسخه از آن ساخته‌شده و اکنون قیمت حدودی آن ۲۸۰۰۰۰ دلار است.

لامبورگینی مورسیه لاگو-کاماپرس

سنتناریو

سنتناریو ۷۵۹ اسب بخاری یک خودروی اسپورت است که برای جشن تولد ۱۰۰ سالگی بنیانگذار این شرکت، فروچیو لامبورگینی، ساخته شده ‌است. ۲۰ نمونه کوپه آن ۱.۹ میلیون و ۲۰ دستگاه رودستر آن نیز ۲.۲  میلیون دلار قیمت دارند.

لامبورگینی سنتناریو-کاماپرس

سیان

در نهایت، سیان قوی‌ترین لامبورگینی تاریخ است که موتور هیبریدی ۱۲سیلندر آن، ۸۱۹ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. سیان فقط دارای ۶۳ نسخه است که هر کدام ۳.۶ میلیون دلار قیمت دارند.

لامبورگینی سیان-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : لامبورگینی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز