قیمت انواع ماکارونی 700 گرمی در بازار

ماکارونی به عنوان یکی ازغذاهای خوشمزه که سریع حاضر می‌شود، شناخته شده و طرفداران زیادی دارد.  ماکارونی سرشار از کربوهیدرات، پروتئین و ویتامین است و به همین دلیل انرژی‌زا است. کاما پرس در ادامه به بررسی قیمت انواع ماکارونی‌های معروف می‌پردازد:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بیشتر بخوانید:

اسپاگتی قطر 1.2 زر ماکارون

زر ماکارون به عنوان اولین تولیدکننده پاستا و ماکارونی با آرد سمولینا در ایران است و در حال حاضر بزرگ‌ترین صادرکننده ماکارونی ایرانی محسوب می‌شود. ارزش غذایی این ماکارونی 358 کیلو انرژی در هر 100 گرم است و فاقد قند و اسیدهای چرب ترانس است. اسپاگتی با قطر 1.2 زر ماکارون در بسته‌بندی‌های 700 گرمی به قیمت 24 هزار تومان عرضه می‌شود.

آریاک سفر

اسپاگتی قطر 1.2 تک ماکارون

صنایع غذایی تک ماکارون با داشتن سه دهه سابقه در عرصه‌ تولید ماکارونی فعالیت می‌کند. این مجموعه انواع ماکارونی‌ها را تولید می‌کند که اصطلاحا آن‌ها را خط بلند می‌نامد. ارزش غذایی این ماکارونی 200 کیلو انرژی در هر 55 گرم است. این ماکارونی در بسته‌بندی‌های 700 گرمی به قیمت 23 هزار تومان تولید می‌شود.

اسپاگتی قطر 1.2 مانا

گروه غذایی مانا با داشتن بیش از 30 سال تجربه در زمینه تولید انواع ماکارونی فعالیت می‌کند. اسپاگتی قطر 1.2 مانا یکی از محبوب‌ترین مخصولات این مجموعه است که رشته‌های نازک آن به هم نمی‌چسبد. این ماکارونی دارای ارزش غذایی 342 کیلو انرژی در هر 100 گرم است. این محصول در بسته‌های 700 گرمی به قیمت 24 هزار تومان عرضه می‌شود.

اسپاگتی قطر 1.2 رشد

مجموعه غذایی رشد از سال 1358 با نام تجاری آزاد ماکارون در یزد شروع به فعالیت کرد که از سال 1370 ظرفیت تولید خود را افزایش داد. هدف از این گسترش جاگزین کردن روش مدرن تولید ماکارونی به جای روش سنتی بود. این ماکارونی با ارزش غذایی 210 کیوکالری در هر 55 گرم تولید می‌شود. اسپاگتی رشد در بسته‌های 700 گرمی به قیمت 24 هزار تومان عرضه می‌شود.

اسپاگتی 1.2 سمیرا

شرکت مانتا با نام تجاری ماکارونی سمیرا از سال 1356 تاسیس شد و زمینه تولید انواع ماکارونی فرمی و رشته‌ای شروع به فعالیت کرد. ارزش غذایی این محصول در هر 100 گرم معادل 355 کیلو انرژی است و فاقد اسیدهای چرب ترانس است. این ماکارونی در بسته های 700 گرمی به قیمت 24 هزار تومان به فروش می‌رسد.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : تک ماکارونرشد مارکتزرماکارونماکارونی سمیرامانا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز