قیمت انواع دوغ با سبزیجات معطر در بازار چند؟

نوشیدنی دوغ که از ماست یخ زده تهیه می‌شود، سبب کاهش اضطراب شده و برای درمان کم خوابی مناسب است. وجود کلسیم، منیزیم، پتاسیم، پروتئین و … این نوشیدنی را غنی از مواد مغذی مفید برای بدن کرده است. اضافه کردن سبزیجات معطر به این نوشیدنی می‌تواند لذت نوشیدن آن را چند برابر کرده و طعم خوشایندی به آن بدهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با بررسی فروشگاه دیجی‌کالا قیمت انواع دوغ با سبزیجات معطر را در بازار بررسی می‌کند.

دوغ نعنا عالیس

دیگر دوغ با طعم نعنا، محصول برند عالیس است. دوغ عالیس بدون گاز بوده و بسته‌بندی 1/5 لیتری دارد. هر لیوان از این دوغ 72 کیلوکالری دارد. قیمت این محصول در سایت دیجی کالا 34 هزار تومان تعیین شده است.

آریاک سفر

 

 

دوغ سبزیحات معطر طراوات

دوغ با طعم سبزیجات معطر برند طراوات در بسته‌بندی یک و نیم لیتری عرضه می‌شود. نوع بسته‌بندی محصول بطری پلاستیکی است. میزان کالری این دوغ 100 کیلو کالری در هر 250 گرم است. قیمت این محصول 30 هزار تومان است.

دوغ با دلال می‌ماس

دلال متشکل از چندین گیاه معطر روییده در شمال کشور است که عطر و طعم خوبی به دوغ می‌دهد. این دوغ می‌ماس در بطری پلاستیکی هزار و 250 میلی‌لیتری عرضه می‌شود. قیمت تعیین شده برای این محصول 30 هزار تومان است.

دوغ با گیاهان معطر پگاه

دوغ پگاه در بسته‌بندی یک و نیم لیتری بطری پلاستیکی عرضه می‌شود. هر لیوان از این دوغ حدود 68 کیلوکالری دارد. قیمت این محصول در فروشگاه دیجی کالا 27 هزار تومان است.

دوغ با طعم نعنا هراز

نعنا از جمله سبزیجاتی است که مصرف زیادی برای ترکیب با دوغ یا ماست دارد. دوغ با نعنا برند هراز بسته‌بندی بطری 1/5 لیتری دارد. قیمت دوغ هراز 27 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : پگاهطراوتعالیسمی ماسهراز
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز