قیمت آیفون 15 در ایران چقدر است؟

آیفون 15- کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

آیفون 15 به همراه آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس تا ساعاتی دیگر به طور رسمی توسط شرکت اپل رونمایی خواهند شد. این آیفون جدید که بعضی از اطلاعات آن از پیش فاش شده است، مثل گذشته دارای حجم‌های حافظه و بنابراین قیمت‌های متنوعی است. قیمت آیفون 15 با حافظه 128 گیگابایت 899 دلار خواهد بود. برای محاسبه قیمت این آیفون در ایران باید آن را با قیمت دقیق دلار در لحظه برآورد کرد که هم‌اکنون حدود 45 میلیون تومان می‌شود. با این حال مشخص نیست که با ورود این گوشی به ایران چقدر قیمت‌گذاری خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

داستان رجیستری آیفون 14 چه شد؟

در حالی که فقط چند ساعت تا رونمایی رسمی از آیفون 15 مانده است، سرنوشت مسئله رجیستر کردن آیفون 14 در ایران همچنان نامعلوم است و مشخص نیست کسانی که این محصول را می‌خرند، چگونه باید از آن استفاده کنند.

مسئله نامشخص دیگر، قیمت دقیق و رسمی آیفون 14 در ایران است. گوشی آیفون 14 پرومکس پرفروش‌ترین گوشی جهان در نیمه اول سال 2023 شد، اما در ایران همچنان قیمت مشخصی ندارد و با نرخ دلخواه فروشندگان به دست خریدارانش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

با توجه به این مسئله که هنوز قیمت مدل آیفونی که سال گذشته به بازار آمده، در ایران دقیقا مشخص نیست؛ هنوز نمی‌توان برای قیمت این گوشی پیش بینی دقیقی کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز