قلعه نویی مرزها را جا به جا کرد

قلعه نویی مرزها را جا به جا کرد-کاماپرس

قلعه نویی در یک مصاحبه‌‌ی تلویزیونی که شب گذشته از سبکه 3 سیما منتشر شد، با بیان این جمله که «اگر نتیجه نمی‌گرفتیم خود من می‌رفتم» نشان داد که مدعی است در جام ملت‌های آسیا نتیجه خوب و قابل دفاعی گرفته است.

به گزارش کاماپرس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دو هفته پس از پایان جام ملت‌های آسیا که طی آن شاگردانش در مرحله نیمه‌نهایی مقابل قطر شکست خورده و حذف شدند، بالاخره در یک رسانه حاضر شد و توضیحاتش را مطرح کرد.

قلعه نویی در رابطه با بازی مقابل تیم قطر در این جام، مطرح کرد: ما در ایجاد موقعیت برابر قطر در جام ملت‌ها از بازی دوستانه با آن‌ها بهتر عمل کردیم. باید در نظر داشت که قطر قهرمان جام ملت‌ها بود و تیم ضعیفی نیست.

بیشتر بخوانید:

به خاطر مشکل اینترنت مقابل سوریه ضعیف عمل کردیم !

وی در اظهار نظری عجیب، دلیل ضعف تیم ملی در برابر سوریه را ضعیف بودن اینترنت دانست و عنوان کرد: فایل مربوط به آنالیز تیم ملی سوریه را در گروه تلگرام تیم بارگذاری کردم و روز بازی مقابل این تیم متوجه شدم به خاطر ضعیف بودن اینترنت فایل ارسال نشده است.

راز آسمان پایتخت

سرمربی تیم ملی با تاکید بر اینکه عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها قابل قبول بود، گفت: در قرار داد من برای تمدید هیچ شرطی وجود نداشته ولی اگر نتیجه نمی‌گرفیتم خود من می‌رفتم و حالا هم نمی‌گویم نتیجه گرفتیه‌ایم اما بد نبودیم.

وی در این باره ادامه داد: اگر به ژاپن می‌باختم خودم می‌رفتم. فوتبال است دیگر! کدام مربی می‌تواند آنالیز کند توپ ما به تیرک دروازه می‌خورد؟

ساختار دفاعی و استراژی ما در بازی با قطر کاملا درست بود

قلعه نویی تاکید کرد: ساختار دفاعی و استراژی ما در بازی با قطر کاملا درست بود. همان طور که ژاپن را آنالیز کرده بودیم قطر را هم آنالیز کردیم و با حضور شهریار مغانلو توانستیم برابر قطر ۳ موقعیت ایجاد کردیم.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه نقش مربی اتخاذ سیستمی است که موقعیت ایجاد کند، گفت: قبل از اعزام به جام ملت‌ها با مجید جلالی جلسه‌ای دو ساعته داشتیم و نظرش این بود که از آن چیزی که فکر می‌کردم جلوتر هستیم.

او ادامه داد: زمانی که قصد دارید تیمی را نقد کنید، این نقد باید بر اساس شناخت صورت بگیرد و با دیدن 90 دقیقه بازی یک تیم نمی‌شود در باره آن اظهار نظر کرد. برای مثال من می‌توانم صرفا با دیدن بازی سپاهان-الهلال، سپاهان را نقد کنم؟

تیم ملی لایق قهرمانی بود

قلعه نویی تیم ملی فوتبال را لایق قهرمانی دانست و در این باره گفت: ما 40 روز فقط سه تا پنج ساعت مرخصی داشتیم و شک نکنید که ما لیاقت قهرمانی را داشتیم.

او گفت: ما در بازی با هنگ کنگ خودمان نبودیم‌. در بازی مقابل سوریه نیز باید ۵-۰ می‌بردیم، چرا که موقعیت‌های بسیاری داشتیم.

قلعه نویی با تاکید بر اینکه از لحاظ ایجاد موقعیت، تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا جزو دو تیم اول بود، عنوان کرد: هیچ کادری به اندازه ما برای تیم ملی وقت نگذاشته است.

او همچنین در اظهارنظری دیگر، ادامه داد: اگر توپ‌های اسدی و جهانبخش گل می‌شد ما بازی را برمی‌گرداندیم. کارشناسان یک کلام از شجاعت قلعه‌نویی حرف زدند؟

قلعه نویی در پایان با اشاره به آمار جام ملت‌ها، توضیح داد: خیلی از دوستان کارشناس می‌گفتند ایران فقط اوت دستی و ضربه ایستگاهی است، اما آمار نشان می‌دهد ایران بدون احتساب ضربه ایستگاهی در شوت، تیم دوم و در ساختار دفاعی جزو دو تیم اول بوده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز