قدرت نمایی جت جنگنده اف 35 در آسمان (ویدیو)

نمایشگاه هوایی سیناکول بلژیک یکی از معتبرترین نمایشگاه های هوایی در قاره اروپاست. این نمایشگاه تاریخچه ای غنی دارد و از سال 1977 تاکنون پیوسته برگزار شده است. نمایشگاه سیناکول هر سال در حدود 40000 بازدیدکننده دارد و افراد علاقه مند را از سرتاسر جهان به سوی خودش می کشاند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پرواز یک فروند جنگنده اف 35 را در نمایشگاه هوایی سیناکول 2022 نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، اف 35 جنگنده ای است که نه کشور (ایالات متحده، انگلستان، ایتالیا، هلند، ترکیه، کانادا، دانمارک، نروژ و استرالیا) در توسعه آن نقش داشته اند و نمایانگر مدل جدیدی از همکاری بین المللی است. این همکاری استراتژیک بین المللی، هزینه های تحقیق و توسعه را به میزان زیادی کاهش می دهد و دسترسی به تکنولوژی را در سرتاسر جهان به امری آسان تر تبدیل می کند. به دلیل مشارکت چندین کشور در ساخت اف 35، این جنگنده می تواند سلاح های ساخت بسیاری از این کشورها را با خودش حمل کند.

آریاک سفر

جنگنده اف 35 به این منظور طراحی شد که جایگزین اف 16 و ای 10 قدیمی نیروی هوایی و اف 18 نیروی دریایی آمریکا بشود. و در حال حاضر با بهره گیری از ویژگی پنهانکاری و فناوری های بسیار سطح بالا، پیشرفته ترین جنگنده جهان محسوب می شود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز