قبرهای ۵ میلیاردی در مناطق دنج بهشت زهرا

با اینکه هر چند وقت یک بار خبر فروش قبرهای چند صد میلیونی و میلیاردی منتشر می شود، اما روابط عمومی سازمان بهشت زهرا این خبرها را کذب و بی اساس می خواند.

به گزارش کاماپرس،‌ چند روز پیش خبری درباره فروش قبر ۴۰۰ میلیونی در قطعه های ابتدایی و خوش آب و هوای بهشت زهرا و قیمتهای میلیاردی برای مقبره های خانوادگی منتشر شد، قیمتهای نجومی برای یک متر و نیم قبر.

البته این اولین بار نیست که خبر فروش قبرهای نجومی منتشر می شود. چند ماه پیش هم خبری درباره فروش قبر ۳۰۰ میلیون تومانی در قبرستان ابن باویه منتشر شد که البته رئیس اداره اوقاف شهرستان ری آن را تکذیب کرد.

خبر فروش قبرهای ۴۰۰ میلیونی هم واکنش شدید روابط عمومی سازمان بهشت زهرا را به همراه داشت. روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) ضمن تاکید بر اینکه مطلب مورد نظر صد در صد دروغ و بی اساس است، با انتشار بیانیه ای توضیحاتی ارائه کرد.

قبر گران تر از ۲۰ میلیون تومان نداریم

آریاک سفر

در بیانیه روابط عمومی بهشت زهرا آمده است:« براساس تعرفه مصوبه شورای شهر تهران بیشترین قیمت قبر در بهشت زهرا ۲۰ میلیون تومان است. همچنین سازمان بهشت زهرا واگذاری یک طبقه قبر رایگان به شهروندان در صورت درخواست همچنان در دستور کار سازمان بهشت زهرا(س) قرار دارد و این سازمان به طور متوسط در سال ١٥ هزار قبر رایگان برای دفن متوفیات به شهروندان تهرانی اختصاص می دهد.

گزارش مزبور و انتشار خبر قبرهای نجومی با هدف جلب مخاطب و بالارفتن بازدید سایت ها تنظیم و منتشر می شود به همین دلیل به شهروندان تهران توصیه می شود به هیچ عنوان به اینگونه اخبار و گزارش ها توجه نکرده و مراقب سود جویی و کلاهبرداری برخی افراد بوده و در خصوص قیمت قبور فقط مرجع رسمی سازمان بهشت زهراست.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار  مهم بازار خودرو ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز