قاضی منصوری توسط اینترپل دستگیر شد

لست سکند

بنا به اعلام سخنگوی قوه قضائیه، قاضی منصوری که اخیرا در دادگاه مفاسد اقتصادی به دریافت رشوه 500 هزار یورویی متهم شده بود ، در رومانی توسط اینترپل دستگیر شده است.

به گزارش کاماپرس، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه دقایقی پیش در حاشیه مراسم معرفی رییس جدید سازمان زندان‌ها با اعلام خبر دستگیری قاضی منصوری اظهار کرد: آقای منصوری در کشور رومانی دستگیر و تحویل اینترپل شده  است .

قاضی منصوری فعلا به ایران بازگردانده نمی شود

سخنگوی دستگاه قضا تصریح کرد: بازگشت این متهم به کشور به دلیل شرایطی که بر اثر محدودیت‌های پروازی ناشی از بیماری کرونا وجود دارد در حال حاضر امکان پذیر نیست ولی در روزهای آینده این کار انجام می شود.

در جلسه اول دادگاه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و همدستانش که روز یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ برگزار شد، نماینده دادستان تهران، گفت: متهم ردیف نهم غلامرضا منصوری (قاضی وقت اجرایی لواسان) که از کشور متواری شده است به دریافت رشوه بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو متهم است. پس از مطرح شدن نام قاضی منصوری در دادگاه، او در پیامی ویدیویی اعلام کرد به عدالت دستگاه قضایی معتقد است و قصد بازگشت به کشور را دارد.

راز آسمان پایتخت

دستگیری موسوی مجد به ترور سردار سلیمانی ارتباطی ندارد

وی همچنین درباره صدور حکم اعدام «محمود موسوی مجد» گفت: این پرونده در سال ۹۷ و ۹۸ بوده است. متهمین دیگر را حضور ذهن ندارم. حکم او صادر شده و قطعیت پیدا کرده است و توضیح هم دادیم که دستگیری ایشان به حادثه تروریستی سردار شهید سلیمانی ارتباطی نداشته است. در سنوات قبل به لحاظ ارتباطی که با این مجموعه داشته، اطلاعاتی از حوزه‌های پایه و نظامی ما به ویژه در ارتباط با وزارت دفاع  و نیروی قدس سپاه و همچنین ترددهای شهید حاج قاسم سلیمانی در سال‌های ۹۶ و ۹۷ را هم به سرویس سیاه و هم به سرویس موساد می‌داده است.

برای دسترسی سریعتر به مهم ترین اخبار روز کشور، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز