فینال جام جهانی در کدام سینماها پخش می شود؟

لست سکند

با آنکه برخی سانس‌های پخش مسابقه نیمه‌نهایی در سینماها لغو شد ولی با این حال مسابقه فینال جام جهانی در بسیاری از سینماها پخش خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار  ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، پس از پیگیری‌های انجام شده توسط سازمان سینمایی، مجوزهای لازم برای پخش نیمه‌نهایی و فینال در سینماها صادر شد که غروب چهارشنبه گذشته خبر قطعی آن را سازمان سینمایی اعلام کرد.

قیمت بلیت سینماها برای تماشای فینال جام جهانی

مسابقه فینال بین تیم‌های آرژانتین و فرانسه که امروز یکشبنه 27 آذرماه ساعت 18:30 آغاز می‌شود قرار است در بسیاری از سینماها پخش شود. گفتنی است که سینماها یک تا سه سالن خود را به پخش این مسابقه اختصاص داده‌اند و قیمت بلیت آن 45 هزارتومان اعلام شده است.

در روز بازی نیمه‌نهایی همچنین بسیاری از سینماهای تهران و برخی شهرهای دیگر یک سانس را در ساعت 18:30 شنبه 26 آذرماه به پخش بازی اختصاص دادند که به گفته علی سرتیپی،مدیرپردیس سینمایی کورورش، به علت استقبال کم تمام سینماها به جز سینما کورش این پخش را لغو کردند.

راز آسمان پایتخت

علی‌ سرتیپی همچنین اشاره کرد: از دلایل استقبال کم مخاطبان برای تماشای بازی نیمه‌نهایی در سینما می‌توان اعلام دیرهنگام، عدم اطلاع‌رسانی کافی همچنین عدم جذابیت بازی در میان ایرانی‌ها را نام برد.

وی افزود: به نظر می‌رسد شرایط فینال بهتر از نیمه‌نهایی باشد و استقبال مناسبی از آن شود زیرا تیم‌های فرانسه و آرژانتین طرفداران بسیاری در ایران دارند.

گفتنی است که به سبب رکود گیشه سینماها، پخش مسابقات جام‌جهانی به صورت جدی پیگری شد زیرا با پخش دو بازی تیم ایران، سینماها بیش از 600 میلیون تومان بلیت فروختند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز