فوری / شرایط فروش اقساطی جک جی 4 با اقساط 27 میلیونی

فروش اقساطی جک جی4

در حال حاضر به دلیل شوک تورمی که به بازارها وارد شده تقاضا برای خرید خودرو بیشتر شده‌ است. از طرف دیگر رشد نجومی قیمت‌ها مصرف کنندگان را به سمت خرید اقساطی خودروهای اقتصادی همچون جک جی 4 سوق داده‌ است.

به گزارش کاماپرس، قیمت خودرو در بازار همگام با رشد دلار افزایش می‌یابد. همین موضوع تقاضا در بازار را تحریک کرده، چراکه بسیاری از مصرف کنندگان نگران هستند، رشد قیمت‌ها در سال جاری همچنان ادامه داشته باشد و توان خرید آنها به طور کامل از بین برود. از این رو تلاش می‌کند تا با خرید خودروی اقساطی جلوی زیان ناشی از ادامه افزایش قیمت‌ها را بگیرند.

در شرایط کنونی قیمت برخی خودروهای اتوماتیک ایرانی به بالای یک میلیارد تومان رسیده‌، همین مسئله تقاضا را به سمت خودروهای چینی اقتصادی برده است. یکی از این خودروها که در ماه‌های اخیر برای خرید اقساطی مورد توجه بوده، جک جی 4 است.

این خودرو که با قیمت 770 میلیون و 960 هزار تومان از کارخانه عرضه می‌شود در بازار آزاد با قیمت حدود 865 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. تقریبا می‌توان گفت در بین خودروهای مونتاژی موجود در ایران پایین‌ترین قیمت را دارد. در حالی که خودرویی اتومات بوده و مصرف سوخت پایین و ایمنی بالا جزو مزیت‌های آن محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

در طرح فروش اقساطی جک جی 4 متقاضی باید 434 میلیون تومان را به صورت پیش پرداخت واریز کند و بعد یکی از روش های اقساطی را انتخاب کند. در اقساط 30 ماهه مشتری باید هر ماه 37 میلیون و 920 هزار و 667 تومان پرداخت کند. این نوع اقساط بلندمدت برای افرادی که توان پرداخت ماهانه کمتری دارند مناسب است.

در اقساط 24 ماهه مشتری باید هر ماه 31 میلیون و 645 هزار و 833 تومان و در اقساط 18 ماهه مشتری باید هر ماه مبلغ 37 میلیون و 854 هزار و 444 تومان پرداخت کند.

در اقساط 12 ماهه میزان پرداختی مشتری به 50 هزار و 271 هزار و 667 تومان می‌رسد. اقساط کوتاه‌مدت برای افرادی مناسب است که درآمد ماهانه بیشتری دارند یا به دلیل سرمایه‌گذاری قبلی آنها بازگشت سرمایه در ماه‌های بعدی دارند و می‌توانند روی آورده آن حساب کنند.

جک جی 4 در حال حاضر در بازار رقیب خودروهای ایرانی مانند 207 اتومات و شاهین اتومات است، در حالی که قیمت کارخانه این خودروها تفاوت فاحشی با جک جی 4 دارد.

ویژگی‌های فنی جک جی 4

این خودرو از نظر فنی دارای قدرت موتور 103 اسب بخار و گشتاوری 146 نیوتن متری است. شتاب این خودرو تقریبا مشابه دنا پلاس اتومات، 11 ثانیه است. همچنین پیشرانه این خودرو 1.5 لیتری بوده و با گیربکس سی وی تی کار می‌کند.

این خودرو به دلیل اینکه از سیستم تعلیق مک فرسون و بازو جناقی در عقب استفاده می‌کند سواری نرمی را برای سرنشینان به وجود می‌آورد و تنها در دست‌اندازهای بزرگ کمی تکانه در عقب ایجاد می‌کند. با این حال نسبت به خودروهای هم رده از سیستم تعلیق مناسب برخوردار است.

از ویژگی های این خودرو اندازه تقریبا کوچک آن بوده، که مناسب شهرهای شلوغ و پرتردد است. از طرف دیگر به نسبت رقبای ایرانی خود آپشن های بیشتری دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فوری / شرایط فروش اقساطی جک جی 4 با اقساط 27 میلیونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز