فوری – سفر به ترکیه با تور ممنوع شد

با تشدید کرونا در ایران و اخباری که حکایت از اوج گیری این بیماری در کشور همسایه ترکیه منتشر شده است، تورهای ترکیه تا اطلاع ثانوی لغو و سفر به ترکیه با تور ممنوع شد.

به گزارش کاماپرس، درخواست برای ممنوعیت سفر به ترکیه چند روز پیش به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شده بود اما این ستاد با این ممنوعیت به صورت کامل موافقت نکرد. این درحالیست که وضعیت کرونا هم در ایران و هم در ترکیه به سرعت در حال وخیم تر شدن است و با بحرانی شدن شرایط کرونایی این دو کشور رفت و آمد آزاد و پرشمار مسافران از ایران به ترکیه نگرانی های فراوانی در مسئولان بهداشتی و افکار عمومی ایران ایجاد کرده است.

تورهای ترکیه لغو شد اما سفر انفرادی به این کشور ادامه دارد

طبق تازه ترین اخبار واصله از وزارت کشور و بر اساس تصمیم ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا، امروز به وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تکلیف شده است که الزام به لغو تمام تورهای مسافرتی و گردشگری به ترکیه را فوراً به کلیه آژانس های گردشگری ابلاغ کند.

با این حال سفر به ترکیه و پروازها به این کشور به صورت انفرادی و بدون تورهای گردشگری همچنان ادامه خواهد داشت و فقط به جمعیت هلال احمر تکلیف شده است که نسبت به ارتقای مراقبت های بهداشتی در مرزهای زمینی و هوایی با ترکیه و تشدید کنترل دقیق مسافران ورودی از کشور ترکیه در مرزهای زمینی و هوایی اقدامات فوری انجام دهد.

آریاک سفر

اخبار پربازدید امروز:

شایان ذکر است لغو تورهای ترکیه برآورده کننده درخواست های مسئولان ارشد بهداشتی ایران نیست چرا که متولیان بهداشتی کشور و خصوصا شخص  دکتر نمکی وزیر بهداشت بر متوقف شدن کامل سفرها به ترکیه تاکید کرده و طی روزهای گذشته نیز وزیر بهداشت با ارسال نامه‌ به وزیر کشور که فرماندهی قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا را به عهده دارد، خواسته بود که با توجه به شیوع گسترده بیماری کووید ۱۹ در کشور ترکیه به مدت یک هفته ایاب و ذهاب از طریق مرزهای هوایی و زمینی با این کشور متوقف شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز