فناوری تغییر رنگ برتر ال ‌جی؛ پیشگام و متفاوت

ال جی-کاماپرس
لست سکند

فناوری تغییر رنگ برتر ال‌جی با طراحی بی‌نظیر، سطح جدیدی از سفارشی‌سازی را برای بهبود تجربه آشپزخانه ارائه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ال‌جی در نمایشگاه IFA 2022 در برلین، آلمان از یخچال پیشگامانه خود با فناوری MoodUP، از جمله پنل‌های درب LED با تغییر رنگ رونمایی کرد. یخچال جدید که برای پاسخگویی به نیازهای درحال‌ رشد مصرف‌کنندگان جوان طراحی شده است، خطوط بین طراحی و فناوری را محو می‌کند. فناوری MoodUP ال‌جی به کاربران این امکان را می‌دهد که یک طرح روشنایی سفارشی برای یخچال با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های زنده و متناسب با روحیه یا محیط خود ایجاد کنند. کاربران همچنین می‌توانند موسیقی را از طریق بلندگوی بلوتوث داخلی آن پخش کنند تا صدایی لذت‌بخشی در آشپزخانه تجربه کنند، چه در حال پخت‌وپز و چه در حال لذت‌بردن از یک وعده غذایی.

ال جی-کاماپرس

یخچال ال‌جی با پنل‌های درب ال‌ای‌دی، انعطاف‌پذیری بی‌نظیر در طراحی داخلی و راهی جدید برای ایجاد آشپزخانه‌ای شیک و یکپارچه ارائه می‌کند. کاربران می‌توانند از طریق برنامه LG ThinQ، از بین 22 رنگ برای پنل درب بالایی (یخچال) و 19 رنگ برای درب‌های پایین (فریزر) انتخاب کنند و که آن‌ها این امکان را می‌دهد تا فوراً فضای آشپزخانه خود را به یک محیط خلاقانه تغییر دهند. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از پوسته‌های رنگی مختلف و منحصربه‌فرد که شامل Season، Place، Healing و Pop می‌شود، ظاهر پنل‌ها را مطابق با روحیه خود سفارشی‌سازی کنند. برای مثال، پوسته Season از رنگ‌های طبیعت برای نمایش زمان‌های مختلف سال استفاده می‌کند، درحالی‌که Healing با استفاده از رنگ‌های ملایم و تسکین‌دهنده، فضای آرام‌بخشی را ایجاد می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

علاوه بر رنگ‌های قابل تغییر، یخچال جدید ال‌جی همچنین موسیقی را از طریق یک اسپیکر بلوتوث داخلی که به‌راحتی به تلفن هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ یا رایانه شخصی متصل می‌شود، به آشپزخانه می‌آورد. کاربران می‌توانند خلق‌وخوی خود را با آهنگ‌هایی از برنامه‌های پخش موسیقی موردعلاقه خود یا از فهرست پخش مجموعه موسیقی در برنامه ThinQ تطبیق دهند. این لیست پخش که به طور ویژه برای همراهی با فناوری MoodUp ال‌جی ایجاد شده است، ۶۹ آهنگ را در هفت تم مختلف ارائه می‌کند. به‌علاوه، پنل‌های LED یخچال همگام با موسیقی، رنگ خود را تغییر می‌دهند و حس سرزندگی و سرگرمی را به روتین‌های آشپزخانه روزمره مصرف‌کنندگان می‌افزایند.

ال جی-کاماپرس

یخچال جدید ال‌جی دارای چندین ویژگی کاربرپسند مانند اعلان‌های رنگارنگ است تا زندگی را آسان‌تر کند. هنگامی که حسگرهای درب یخچال تشخیص می‌دهند که یخچال یا محفظه فریزر باز مانده است، پنل روی درب باز مانده به طور مکرر چشمک می‌زند و به کاربران اطلاع می‌دهد که یک درب باید بسته شود و از اتلاف هوای سرد و مصرف انرژی غیرضروری جلوگیری می‌کند. این یخچال همچنین دارای حسگرهای حرکتی است که می‌تواند نزدیک‌شدن کسی را تشخیص دهد. به‌محض تشخیص، پنل‌های LED برای استقبال از مهمانان به آشپزخانه چشمک می‌زنند. فناوری MoodUp حتی کار را برای خوراکی‌های نیمه‌شب آسان‌تر می‌کند، زیرا درب فریزر در هنگام شب روشن‌تر می‌شود تا به راهنمایی در مسیر کمک کند.

با خاموش‌شدن پنل‌های درب LED، یخچال با ترکیبی از خاکستری لوکس و سفید لوکس ظاهر سنتی‌تری را در آشپزخانه ارائه می‌دهد. رویه براق با هر دکوراسیونی هماهنگ است و کنتراست طبیعی و ظریف سنگ‌های رنگی مختلف را تداعی می‌کند.

این مدل جدید همچنین اولین یخچال ال‌جی است که از تراشه هوش مصنوعی روی دستگاه خود ال‌جی برای لوازم‌خانگی هوشمند استفاده می‌کند. این ماژول با ادغام هوش مصنوعی پیشرفته، فناوری MoodUP را قادر می‌سازد تا تجربه کاربر را با ویژگی‌هایی مانند تشخیص صدا و بینایی ارتقا یافته و اتصال Wi-Fi و بلوتوث بهبود بخشیده و گسترش دهد.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر، به وب‌سایت رسمی ال‌جی مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتها پیام

مرتبط با : ال جی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز