فروش کشنده فوتون یورو 4 ایران خودرو دیزل از فردا

لست سکند

گروه صنعتی ایران خودرو دیزل فروش کشنده فوتون یورو 4 را آغاز خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط ایران خودرو دیزل فروش کشنده فوتون یورو 4 از فردا سه‌شنبه آغاز خواهد شد؛ متقاضیان می‌توانند از ساعت 10 صبح به بخش فروش اینترنتی این شرکت مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

خرید کامیون کشنده فوتون یورو 4 چه شرایطی دارد؟

در این طرح فروش با قیمت قطعی کشنده فوتون یورو 4 با قیمت دو میلیارد و 827 میلیون و 539 هزارتومان عرضه می‌شود که متقاضیان به دو صورت نقدی می‌توانند پرداخت کنند.

ابتدا متقاضیان باید یک میلیارد و 413 میلیون و 839 هزار و 300 تومان به عنوان پیش‌پرداخت اول و مبلغ 710 میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت دوم بپردازند.

راز آسمان پایتخت

متقاضیان پرداخت نقدی مرحله اول باید 350 میلیون تومان در پیش‌پرداخت سوم و 353 میلیون و 700 هزارتومان به عنوان پیش‌پرداخت چهارم بپردازند که زمان تحویل خودرو خریداران در این مرحله آذر 1401 خواهد بود.

همچنین متقاضیان نقدی مرحله دوم باید 240 میلیون تومان در پیش‌پرداخت دوم و سوم بپردازند و مبلغی معادل 223 میلیون و 700 هزارتومان نیز در پیش‌پرداخت پنجم بپردازند. گفتنی است خودرو این متقاضیان دی ماه 1401 تحویل می‌شود.

لازم است بدانید سود مشارکت سالیانه صفر درصد، سود انصراف سالیانه 10 درصد و جریمه سالیانه تاخیر در تحویل از سوی ایران خودرو دیزل 14 درصد مشخص شده است.

ثبت‌نام متقاضیان صرفا از طریق سایت شرکت ایران خودرو دیزل صورت می‌گیرد و کاملا اینترنتی خواهد بود. هر کد ملی فقط می‌تواند یکبار ثبت‌نام کند و افرادی مجاز به ثبت‌نام هستند که طی یکسال گدشته هیچ کامیونی از ایران خودرو دیزل خریداری نکرده باشند.

طرح فروش با قیمت قطعی ایران خودرو دیزل تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد و پس از آن شرکت این طرح را متوقف خواهد کرد.

لازم به ذکر است که متقاضیان باید در موعد مقرر هر پیش‌پرداخت نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند زیرا تحویل خودرو منوط به تکمیل بهای خودرو خواهد بود.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایران خودرو دیزل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “فروش کشنده فوتون یورو 4 ایران خودرو دیزل از فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز