فروش نقد و اقساط دو محصول کرمان موتور

کرمان موتور دو محصول جک اس5 و جی4 را به دو صورت نقدی و اقساطی به متقاضیان عرضه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت کرمان موتور فروش نقدی و اقساطی دو محصول خود جک اس5 و جک جی4 را از 21 خردادماه به مدت 10 روز آغاز خواهد کرد که خریداران می‌توانند با مراجعه به وبسایت یا نمایندگی‌های این شرکت نسبت به خرید این دو محصول اقدام کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

شرایط خرید خودرو جک جی4 کرمان موتور

خودرو جک جی4 مدل 1401 به گیربکس اتوماتیک مجهز شده و دارای موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که برای این محصول قیمت 465 میلیون تومان مشخص شده و متقاضیان اقساطی می‌توانند طی 18 یا 30 مرحله قسط آن را  پرداخت کنند. متقاضیان پرداخت اقساط 18 مرحله‌ای در ابتدا باید 250 میلیون تومان و متقاضیان پرداخت 30 مرحله‌ای در ابتدا باید 300 میلیون تومان پرداخت کنند که مابقی مبلغ خوذرو در پرداخت‌های آتی از خریداران گرفته خواهد شد. این محصول که طی 90 روز کاری تحویل می‌شود در رنگ‌های سفید، مشکی میکا، خاکستری، طوسی روشن متالیک، آبی زنگاری متالیک، قهوه‌ای متالیک و نقره‌ای آبی متالیک عرضه خواهد شد.

آریاک سفر

فروش نقدی و اقساطی جک اس5

در این طرح جک اس5 مدل 1401 با قیمت مصوب 935 میلیون تومان عرضه می‌شود. این محصول کرمان موتور پیشرانه 1.5 لیتری دارد که به گیربکس اتوماتیک مجهز شده است.

متقاضیان خرید قسطی این محصول می‌توانند اقساط را به دو صورت 18 یا 30 مرحله پرداخت کنند. خریداران متقاضی اقساط 18 مرحله‌ای در پیش‌پرداخت اول باید 550 میلیون تومان و افراد خواهان پرداخت 30 مرحله‌ای، 650 میلیون تومان بپردازند که مابقی نیز به صورت اقساط در مراحل بعدی گرفته می‌‌شود. این محصول در رنگ‌های سفید، مشکی میکا، خاکستری طوسی روشن متالیک، آبی زنگاری متالیک، قهوه‌ای متالیک و نقره‌ای متالیک عرضه خواهد شد که طی 90 روز کاری تحویل خریدار می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “فروش نقد و اقساط دو محصول کرمان موتور

  1. مهدی آرمان نسب گفته:

    سلام من از1401/02/15 اردیبهشت j4 ثبت نام کردم تحویل یکماهه ولی الان که 1401/03/28 هنوز هیچ خبری نیست

  2. Reza گفته:

    آخه این چه شرایطی خو من اگه ۶۵۰ نقد داشتم میرفتم یه x33 نیو با گیربکس at بر می‌داشتم…شرایط رو یکم منعطف تر بکنید

    75 درصد رو باید نقد بدیم بقیش رو هم ۳۰ ماهه لا اقل ۳۶ ماهش میکردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز