فروش فوق العاده دو محصول سایپا بدون قرعه کشی

تور لحظه آخری-کاماپرس

فروش فوق‌العاده سایپا آغاز شده است و در این طرح بدون قرعه‌کشی همچنین بدون محدودیت محصولات زامیاد از جمله پادراپلاس و نیسان تک‌سوز آپشنال عرضه می‌شود؛تنها شرط هم ثبت‌نام در سایت سایپا است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس به نقل از ایمنا، شرایط فروش فوق‌العاده سایپا اعلام شده است و متقاضیان می‌توانند به صورت 24 ساعته در این ثبت‌نام شرکت کنند.

افرادی که قصد ثبت‌نام در این طرح دارند ابتدا به سایت سایپا مراجعه کرده، سپس اطلاعات شخصی خود را وارد کنند و کد کاربری دریافت کنند. پس از آن به قسمت خرید خودرو رفته و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

پربازدیدترین ویدیوی امروز را ببینید:

راز آسمان پایتخت

بعد از پرداخت وجه ثبت شده، کد رهگیری خود را دریافت کنند. پس از تکمیل ثبت‌نام با مراجعه به نمایندگی منتخب مدارک هویتی خودر را تحویل دهند همچنین احراز سکونت کنند و سپس قرارداد خود را دریافت کنند.

اخبار مرتبط را از دست ندهید:

مشخصات محصولات این پیش فروش سایپا

در این فروش فوق‌العاده دو خودرو پادرا پلاس با رنگ سفید و نیسان تک سوز آپشنال با رنگ آبی عرضه می‌شود که قیمت قطعی آن‌ها به ترتیب 294 میلیون تومان و 252 میلیون تومان با موعد تحویل 90 روزه است.

فروش محصولات به صورت اینترنتی انجام می‌شود و هرکدام از محصولات که تکمیل ظرفیت شود شرایط فروش آن غیرفعال خواهد شد.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “فروش فوق العاده دو محصول سایپا بدون قرعه کشی

    • اسلام سالاری گفته:

      کاشکی یه نهاد،ویه بانک بود،،مختص وام خرید خودرو،،،مثل بنیاد مسکن وبانک مسکن

  1. عارف کلبان گفته:

    سلام خدمت دوستان من یک دستگاه پادراپلاس خریدم بعداز دوماه استفاده مجبور شدم بفروشم بعلت اینکه مصرف سوختش خیلیه یعنی از اهواز تا تهران 140لیتر مصرف کرد از نظر اقتصادی چه صرفی داره یعنی رفت و برگشت 280 لیتر و صدای زیاد چشماتو ببندی فکر می‌کنی پاترول سواری روی هم رفته برای کار بدرد نمیخوره اصلأ به صرفه نیست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز