فروش فوری سایپا شروع نشده به پایان رسید/ جریان چه بود؟

لست سکند

پس از گذشت بیش از 36 ساعت سایپا همچنان نتوانسته مشکلات و اختلال به‌وجود آمده در سایت را حل کند و در آخرین اطلاعیه خود نیز اعلام کرده که طرح فروش فوق‌العاده به پایان رسیده است!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قرار بود از ساعت 14 سه‌شنبه چهارم بهمن ماه فروش فوق‌العاده خودروسازی سایپا برای دو خودرو کوییک آر پلاس و شاهین آغاز شود که سایت این خودروساز با اختلال مواجه شد.

تاکنون بیش از 36 ساعت از زمان این اختلال می‌گذر ولی تاکنون نه تنها این مشکل حل نشده بلکه سایپا اطلاعیه مبنی بر پایان یافتن طرح فروش فوق‌العاده بر روی سایت منتشر کرده است.

در این طرح سایپا شرط ثبت‌نام برای متقاضیان عادی واریز وجه خودرو در حساب وکالتی در بانک‌های مربوطه بود که این مبلغ از روز دوشنبه بلوکه شده است.

راز آسمان پایتخت

برخی از متقاضیان تصور می‌کردند اختلال سایت در زمان اولیه شروع ثبت‌نام به سبب هجوم تقاضا باشد که البته این اختلال تا چند ساعت ادامه پیدا کرد. سایپا پس اختلالات به‌وجود آمده زمان شروع را ساعت 18 روز سه‌شنبه اعلام کرد.

براساس گزارش منتشر شده در ایسنا، متقاضیان طی اعلام سایپا با مراجعه به سایت در ساعت 18 روز سه‌‌شنبه نیز با اختلال مواجه شدند که سایپا اعلام کرد به دلیل انجام پاره‌ای از بهبودها سایت از دسترس خارج شده است و روز چهارشنبه به سایت این خودروساز جهت ثبت‌نام مراجعه شود.

به سبب ادامه دار بودن این اختلالات در روز چهارشنبه، این خودروساز در اطلاعیه‌ای از مردم عذرخواهی کرد. در اطلاعیه سوم هم  این خودروساز اعلام کرد که از ساعت 18 روز چهارشنبه فرآیند ثبت‌نام آغاز می‌شود که سایت در ساعت 18 روز چهارشنبه نیز در دسترس قرار نگرفت. در آخرین اطلاعیه، این خودروسازی اعلام کرده که طرح تمام شده و متقاضیان منتظر طرح‌های بعدی باشند!

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فروش فوری سایپا شروع نشده به پایان رسید/ جریان چه بود؟

  1. مجتبی گفته:

    خداوکیلی توقع دارید چه دیدگاهی اینجا نوشته بشه؟؟؟؟ از شما و سیستم دزدیتون تعریف بشه؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز