فروش فوری بهمن موتور از فردا

بهمن موتور از فردا به مدت پنج روز سه محصول خود را به فروش می‌رساند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گروه خودروسازی بهمن موتور با هدف افزایش عرضه خودرو از ساعت ۱۰ صبح، نهم آبان ماه به مدت پنج روز، سه محصول خود را شامل وانت کارا تک کابین و دو کابین و کاپرا ۲ ، به صورت نقدی به فروش می‌رساند.

برای جلوگیری از ثبت نام دلالان و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف‌کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرایط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است، که در صورت عدم انطباق ثبت نام کنندگان، ثبتت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یک‌طرفه باطل و وجه پرداختی مرجوع می‌شود.

اخبار مرتبط روز بازار خودرو را از دست ندهید:

راز آسمان پایتخت

گفتنی است که دارا بودن گواهینامه و سن بالای 18 سال از شروط خرید عمومی بهمن موتور است.

همچنین لازم به ذکر است فروش وانت کارا تیپ 3 و کاپرا 2 به صورت نقدی تا ساعت 16 روز پنجشنبه سیزدهم آبان یا تکمیل ظرفیت ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با توجه به نیاز خود نسبت به خرید اقدام کنند.

در این طرح، وانت کارا به سیستم تهویه مطبوع، کیسه هوای ایمنی  و سیستم رادیو پخش USB مجهز شده است. ضمن اینکه طراحی صندلی و سقف کاذب و افزوده شدن قفل مرکزی از دیگر تغییرات این خودرو به شمار می‌رود.

همچنین سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل با قابلیت کنترل الکترونیکی درگیری دیفرانسیل جلو، سیستم راهیاب با نقشه کامل ایران، دوربین عقب، کنترل سیستم مالتی مدیا از طریق فرمان و کیسه هوای ایمنی (سرنشین +راننده) از مشخصات این وانت کاپرا است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام باید به سایت بهمن موتور مراجعه کنند.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز