فروش شورلت های جدید به قیمت پژو 207 در روسیه!

لست سکند

شرکت UzAuto Motors ازبکستان با امضای قرارداد همکاری با شرکت General Motors، فروش سه مدل شورلت ارزان قیمت و اقتصادی خود را در روسیه از سر می گیرد.

به گزارش کاماپرس، بازار خودروهای اقتصادی یا به زبان ساده خودروهای ارزان قیمت در تمام کشورهای جهان متقاضیان فراوانی دارد و روسیه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

شورلت به عنوان یک خودروی شناخته شده آمریکایی بازار داغی در روسیه دارد و خصوصا انواع ارزان قیمت آن مورد استقبال روس ها قرار گرفته است به همین دلیل قرار است فروش سه مدل شورلت ارزان قیمت در روسیه بعد از مدتی وقفه از سر گرفته شود. نکته قابل توجه این که قیمت این شورلت ها از 10 هزار دلار شروع می شود که با توجه به نرخ این روزهای دلار در بازار آزاد، تقریبا هم قیمت پژو 207 در ایران است.

مونتاژ این اتومبیل ها در شهر آساکا ازبکستان و توزیع آن توسط شرکت Celes Rus صورت می گیرد.

به نقل از راسیسکایا گازتا، ابتدا خودروهای جدید شورلت Spark و Cobalt و سپس خودروی Nexia که در سال های گذشته توسط شرکت دوو ساخته می شد اینبار تحت برند Chevrolet به بازار روسیه می روند و از جمله خودروهای اقتصادی این شرکت در بازار روسیه خواهند بود.

راز آسمان پایتخت

10 هزار دلار برای خرید یک شورلت ارزان قیمت کافیست

خودروی “Spark ” با موتور 85 اسب بخار و “اتوماتیک” با قیمتی حدود 10300 دلار در دسترس مشتریان خواهد بود . همچنین قیمت خودروی های Cobalt از 10750 دلار و Nexia از 10 هزار دلار شروع می شود. هر دو اتومبیل در حدود 105 اسب بخار قدرت دارند که همراه با گیربکس شش سرعته و اتوماتیک عرضه می گردند.

پیش می شودکه در آینده مدل های دیگری از شرکت شورولت نیز در بازار روسیه بفروش برسند که کراس اوور Tracker و سدان Malibu از جمله این محصولات هستند.

شایان ذکر است در پی شیوع کرونا فروش انواع خودرو در روسیه کاهش قابل توجهی یافته و بازار خودرو این کشور در رکود شدید قرار گرفته است. بر اساس گزارش ها بازگشت رونق به بازار خودروی روسیه تا اواسط سال 2021 به طول خواهد انجامید.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “فروش شورلت های جدید به قیمت پژو 207 در روسیه!

  1. رضا گفته:

    این مقاله نشان داد خودرو شورلت اسپارک ارزان قیمت 85 اسبی هم اگر وارد کشور شود و هیچگونه عوارض و گمرک نیز گرفته نشود 200 میلیون تومان خواهد بود

  2. کریم گفته:

    اگراین خودروها وارد بشه فکر نکنم کسی فرغونهای ایران خودرو وسایپابخره دیگه،واون موقع باید بگیم الفاتعه

  3. داود وهابی گفته:

    با سلام ..میخواستم بگم ورود خودرو با اون تعرفه ها ممنوع..این هم رز قیمت و کیفیت دو خودروساز داخلی..که پول خودرویی رو جلوتر از شنا میگیره که ورق اهن اون خودرو هنوز تو معدن سنگ اهن بافق هستش تا فراوری بشه درق بشل بره خودروسازان معطم.خودرو بشه بشه پراید و پژو..۴۰ سال پیش فرانسه. این وسط بیشترین برد و نفع با سایپا و ایرانخودرو هستش..خدا وکیلی …تو رو به هر کسی میپرستید .اسم اینکار چاپیدن جیب مردم نیست پس چیه.تورو به مقدسات اگه اشتباه میگم یکی به من جواب بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز