فروش بدون قرعه کشی دنا پلاس در سامانه یکپارچه

لست سکند

شرکت ایران خودرو محصولاتی مانند دنا پلاس توربو شارژ و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را بدون قرعه کشی در قالب طرح‌هایی همچون پیش فروش و مشارکت در تولید برای متقاضیان به زودی عرضه خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فروش محصولات ایران خودرو توسط سامانه این شرکت صورت می‌گیرد و سامانه یکپارچه فقط وظیفه هدایت مشتریان به بخش اینترنتی شرکت ایران خودرو را بر عهده دارد.

تمامی افرادی که متقاضی ثبت‌نام دنا پلاس توربوشارژ یا دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت، در زمانی که طی هفته آینده مقرر خواهد شد، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

گفتنی است با مراجعه به سامانه یکپارچه و انتخاب خودرو مورد نظر به سایت خودروساز هدایت خواهید شد که بر اساس اطلاعیه‌ای که نمایش داده می‌شود، قیمت، مشخصات و شرایط فروش محصولات ایران خودرو طی بخشنامه‌ای در هفته آینده از سوی این خودروساز اعلام خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است در این طرح ایران خودرو دو محصول دیگر، یعنی تارا دستی و تارا اتوماتیک نیز عرضه خواهند شد.

فروشگاه لوازم یدکی اچ سی استور

فروش لوازم یدکی خودروهای چینی به صورت آنلاین از جمله خدماتی است که در سایت اچ سی استور انجام می شود. دانگ فنگ اچ سی کراس از آن دست خودروهای محبوب چینی است و بسیاری از دارندگان این خودرو به دنبال لوازم یدکی با کیفیت آن هستند. فروش تخصصی قطعات یدکی اچ سی کراس نیز در سایت اچ سی استور به آدرس www.h30store.com به روشی آسان انجام می شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروفروشگاه اچ سی استور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز