فروش ایران‌خودرو به خاطر کرونا غیرحضوری شد

درخواست وزارت بهداشت از شهروندان برای ماندن در منازل به دلیل شیوع کرونا، فروش ایران خودرو را نیز غیرحضوری کرد.

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو اعلام کرده که از روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۸ تمامی خدمات حوزه فروش و تحویل به صورت غیرحضوری و ارائه خواهد شد.

در اطلاعیه این شرکت آمده است: به اطلاع عموم هموطنان محترم می‌رساند تمامی ثبت نام‌هاي خرید محصولات شرکت ایران خودرو مطابق با رویه ذیل صورت می‌پذیرد:

– ثبت نام محصولات تنها به صورت اینترنتی و از طریق سایت ir.ikco.esale صورت می‌پذیرد .

– پس از انجام فرآیند ثبت نام در وب سایت مذکور پیامکی حاوي ردیف قرارداد 8 رقمی از سامانه پیامکی ایران خودرو شماره (98300096440) به شماره همراه مشتري که به عنوان شماره تماس در وبسایت مذکور ثبت نموده است ارسال خواهد شد . این پیامک به منزله اعتبار قرارداد خرید  خودرو از شرکت ایران خودرو می باشد. لازم به ذکر است در این روش تمامی مبالغ تنها به حساب شرکت ایران خودرو واریز خواهد شد .

آریاک سفر

– بعد از انجام ثبت نام و انتخاب نمایندگی ، مشتري ملزم می باشد تا جهت تکمیل پرونده و دریافت فرم قراردادتایید شده خرید ، با در دست داشتن مدارك شناسایی لازم به نمایندگی مربوطه مراجعه نماید .

– با توجه به سو استفاده‌هاي گزارش شده از سوي افراد سودجو که عمدتا از طریق ایجاد فرم‌هاي متفرقه ، جعل مهر و … صورت پذیرفته است تاکید می‌گردد هرگونه قرارداد که در خارج از رویه ذکر شده (در فرم هاي متفرقه حتی با سربرگ نمایندگی و ممهور به مهر نمایندگی) ایجاد شود فاقد اعتبار بوده و شرکت ایران خودرو در این رابطه هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت .

– هر گونه پیشنهاد واریز وجه به حساب شخصی از طرق مختلف (دستگاه کارتخوان ، کارت به کارت ، واریز وجه بانکی و …) با هر قصد و نیت از قبیل ثبت نام محصولات ایران خودرو ، تکمیل وجوه قرارداد و … مورد تایید شرکت ایران خودرو نمی‌باشد .

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
این نوشته در صنعت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز