فروش اقساطی سایپا شامل کدام خودروها می شود؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت سایپا با ایجاد تنوع در خودروهای تولیدی و قیمت‌ آن‌ها تلاش می‌کند پاسخگوی نیاز تمام افراد جامعه با هر بودجه‌ای باشد؛ به همین دلیل معمولا طرح­‌های فروش اقساطی سایپا با استقبال خوبی مواجه می‌­شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی طرح فروش اقساطی سایپا و خودروهایی که می‌توان در آن خریداری کرد، پرداخته است.

چرا سایپا؟

سایپا دومین شرکت بزرگ خودروسازی ایران بوده که تنوع بسیاری خوبی در محصولات خود ایجاد کرده است. این شرکت هم اکنون خودروهای ایرانی و برخی از خودروهای برند خارجی را به بازار عرضه می‌کند. تنوع قیمتی خودروهای ارائه شده در شرکت سایپا بسیار بالاست؛ به طوریکه در هر رده قیمتی چندین خودرو را تولید می‌کند. علاوه بر این سایپا دارای شبکه عظیم خدمات پس از فروش و تامین قطعات است و همه این عوامل باعث می‌شود که مردم از خودروهای تولیدی این شرکت استقبال کنند.

اگرچه امروزه این شرکت برنامه خاصی برای فروش اقساطی محصولات خود ندارد، اما برخی از شرکت‌های فروش خودرو، طرح‌های بسیار خوبی برای فروش اقساطی سایپا ارائه کرده‌اند.

کدام خودروهای سایپا؟

در طرح فروش اقساطی سایپا که در شرکت‌های فروش خودرو در حال انجام است، تقریبا تمامی محصولاتی که هم اکنون در خط تولید سایپا قرار دارند، قابل خرید اقساطی است که از جمله آنها می‌توان به خودروهای ارزان‌قیمت‌تر مانند تیبا و تیبا 2، ساینا و انواع کوییک مانند کوییک معمولی، کوییک آر و کوییک پلاس اتومات اشاره کرد که طیف وسیعی از افراد و به­‌ویژه جوانان و افرادی که بودجه کمتری برای خرید خودرو دارند را شامل می­‌شود.

راز آسمان پایتخت

همچنین خودروهایی مانند برلیانس H320 ، برلیانس H330  و شاهین در رده قیمتی متوسط و بالاتر از متوسط در فروش اقساطی سایپا ارائه می‌­شود. محصولات خارجی مانند چانگان Ca35، رنو و سراتو نیز در طرح فروش اقساطی سایپا دیده می­‌شود.

فروش اقساطی سایپا

بودجه لازم برای استفاده از طرح فروش اقساطی سایپا

این نوع از طرح‌های فروش اقساطی سایپا کاملا بر اساس شرایط مشتری و به صورت منعطف آماده و ارائه می‌شود و به همین دلیل نیازی نیست که حتما مبلغ تعیین شده‌ای را برای پیش‌پرداخت در نظر گرفت. معمولا پیش‌پرداخت بر اساس شرایط و خواست مشتری تعیین می‌شود و مابقی در قالب اقساط ماهانه یا دو ماه یک بار قسط بندی می‌شود.

بر همین اساس می‌توان بدون نگرانی از میزان مبلغ پیش پرداخت و با حداقل بودجه­، ظرف یک روز صاحب خودرو شد.

دلیل مقرون به صرفه بودن طرح فروش اقساطی سایپا

یکی از دلایل مقرون به صرفه بودن استفاده از طرح فروش اقساطی سایپا، امکان خرید خودرو ظرف چند ساعت است. در طرح‌هایی که معمولا خود شرکت سایپا ارائه می‌کند، مشتریان مجبور به پیش خرید هستند و گاهی باید چند ماه تا یک سال منتظر نوبت و تحویل خودرو خود باشند و در زمان تحویل خودرو نیز باید مابقی مبلغ را به قیمت روز خودرو پرداخت کنند.

این در حالی است که در طرح فروش اقساطی شرکت‌های خرید و فروش خودرو، مشتری با پرداخت پیش‌پرداخت، صاحب خودرو شده و ظرف حدود یک ساعت و در همان روز خودرو به او تحویل داده می‌شود. قیمت خودرو نیز بر اساس قیمت همان روز محاسبه می‌شود، اما مشتری اقساط آن را با بهره نسبتا معقول تا سه سال به صورت ماهانه پرداخت می‌کند. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و احتمال افزایش قیمت خودرو در سه سال آینده، می­توان گفت که خریدار خودرو مورد نظر خود را به قیمت امروز خریده و مبلغ آن را طی چند مرحله در سال‌های پیش رو با شرکت فروش خودرو تسویه می‌کند.

فروش اقساطی سایپا

شرایط فروش اقساطی سایپا در «فرنام خودرو»

فرنام خودرو یکی از مجموعه‌های خوشنام و با سابقه در زمینه فروش اقساطی انواع خودرو در کشور است. این شرکت فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی را با منعطف‌ترین روش­های ممکن برای تمام مردم ایران فراهم کرده است. بیشتر خودروهای تولیدی کرمان موتور، گروه بهمن، ایران خودرو، سایپا و محصولات وارداتی، در شرکت فرنام خودرو به صورت اقساطی به فروش می‌رسد.

متقاضیان خرید اقساطی خودرو می‌توانند به وبسایت فرنام خودرو به آدرس farnamkhodro.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02177091218 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : فرنام خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز