فروش آپارتمان‌های 270 میلیونی در پردیس ؛ جنجال جدید بازار مسکن

فروش آپارتمانهای مسکن ملی با قیمتهای عجیب و غریب جنجال جدیدی در بازار مسکن به راه انداخته است. از یک طرف مدیرعامل شرکت عمران پردیس میگوید این خرید و فروشها قانونی نیست و از طرف دیگر فروشندگان میگویند همه مراحل قانونی است و تخلفی شکل نگرفته است.

به گزارش کاماپرس، رکود در بازار مسکن باعث شده بعضی از فروشندگان آپارتمانهای مسکن ملی قیمتهای عجیب و غریبی برای جلب مشتری پیشنهاد بدهند. از پرداخت های ۲۷۰ میلیون تومانی تا فروش آپارتمان با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان، قیمتهایی که در نگاه اول و با توجه به نرخ مسکن در تهران خیلی عجیب به نظر می رسد و صحت این آگهی ها را با ابهام روبرو می کند.

بر همین اساس، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس هرگونه فروش مسکن ملی در پردیس را تقلب می خواند. او با اشاره به خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن توسط عده‌ای در پردیس می گوید: همه این آگهی های تقلبی و غیر قانونی است و هیچ یک از آنها ارزش قانونی ندارد.

به گفته هدایت هنوز برای واحدهای مسکن ملی قرارداد و یا امتیازی در نظر گرفته نشده است که متقاضیان آنها قادر به خرید و یا فروش آنها باشند بنابراین باید افراد مراقب چنین کلاهبرداری های باشند.

همه کارهای ما قانونی است

راز آسمان پایتخت

با اینکه در چند ماه گذشته چندین بار از طرف مسئولان اعلام شده امتیاز مسکن ملی قابل خرید و فروش نیست این اقدام در پردیس و به صورت دفترخانه در حال انجام است. یکی از انتشار دهندگان این آگهی به باشگاه خبرنگاران جوان می گوید: مجوز خرید و فروش امتیاز مسکن ملی آزاد شده است و خرید و فروش امتیازهای مسکن ملی در پردیس به صورت دفترخانه ای انجام می شود و به صورت قانونی انجام شده و جای هیچ نگرانی ندارد.

این مشاور املاک می گوید: ۶۰۰ میلیون تومان سفته متقاضی اول از متقاضی دوم دریافت می کند که تمامی اقدامات خرید وفروش و مراحل انجام کار را انجام دهند. امتیاز یک واحد مسکن ملی با آورده ۴۰ میلیون تومانی اولیه هم حدود ۲۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

او در ادامه می گوید: جای هیج نگرانی ندارد و همه این اقدامات به صورت دفتر خانه ای و قانونی انجام می شود.

سال گذشته محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی درباره خرید و فروش امتیاز طرح ملی گفته بود: این کار تخلف است و اساسا امتیاز طرح مذکور قابل معامله نیست و هر کس این کار را انجام دهد با کد رهگیری ثبت‌شده در سامانه حذف می‌شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز