فرصت محدود خرید خودرو KMC T8 به قیمت کارخانه

کی ام سی-کاماپرس

آفرود سواران همواره به دنبال یک خودرو مناسب با قیمت معقول هستند. خودرو KMC T8 یک گزینه مناسب برای آفرود سواری است که توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

بعد از رشد سریع قیمت انواع اتومبیل، این خودرو نیز افزایش نرخ زیادی را تجربه کرد. با این حال گاهی فرصت محدود خرید خودرو KMC T8 به قیمت کارخانه در نمایندگی‌های معتبر فراهم می‌شود.

به گزارش کاماپرس، خودرو پیکاپ KMC T8 جاذبه و گیرایی خاصی برای آفرود سواران و علاقمندان به خودروهای غول پیکر دارد.

مختصری درباره KMC T8 بدانید

راننده در این پیکاپ دید خوبی نسبت به جلو دارد، با این وجود برای بهتر شدن دید راننده در جلو بهتر است از دوربین جلو یا دوربین 360 درجه استفاده شود.

طراحی این خودرو به شکلی است که شیشه‌ها و آینه‌های بزرگی دارد و همین موضوع سبب شده تا نقاط کور کمی درون کابین برای رانندگان وجود داشته باشد و نسبت به دیگر انواع پیکاپ‌ها توجه بیشتری جلب کند.

راز آسمان پایتخت

این خودرو از لحاظ طراحی داخلی به سبک کلاسیک نزدیک است. کابین جک KMC T8 ساده و محافظه کارانه به نظر می‌‌رسد. میان داشبورد این خودرو نمایشگر بزرگ لمسی به همراه پنل تنظیمات تهویه به چشم می‌خورد. این خودرو از لحاظ طراحی غربیلک به مدل جک اس5 شباهت دارد. در کل این مدل از لحاظ متریال به کار رفته در ساخت ادوات کابین برتری خاصی ندارد.

خودرو مذکور دارای امکانات رفاهی مثل سیستم ترمز ضدقفل آ بی اس، صندلی چرمی، تنظیم کننده نور صفحه کامپیوتر، چراغ‌های جلو زنون، فرمان هیدرولیکی با پوشش چرمی و … است. در کل این مدل اتومبیل به عنوان یک پیکاپ رده متوسط مورد توجه مشتریان خاص آن قرار دارد.

شرایط اخیر طرح پیش فروش خودرو KMC T8

این خودرو در بازار آزاد وجود دارد و با قیمت نسبتا بالایی به فروش می‌رسد. اما در مقاطع زمانی مختلف نمایندگی‌های معبتر این خودرو را با شرایط مناسب و با نرخ کارخانه به متقاضیان واگذار می‌کنند. آخرین تاریخ فروش ویژه KMC T8 اردیبهشت ماه 1402 بود. محصولات این خودروسازی در سامانه یکپارچه عرضه شد. براساس اعلام قبلی، قیمت این محصول برای متقاضیان آن از طریق سامانه یکپارچه 1 میلیارد و 650 میلیون تومان اعلام شده است.

افرادی که این خودرو در آخرین طرح سامانه یکپارچه خریداری کرده‌اند، باید کدملی خود را در این سامانه اعلام کرده باشند. ضمنا معمولا برای خرید خودرو با قیمت کارخانه و به این روش، متقاضیان باید فرآیند ثبت نام و ارائه مدارک لازم را در یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت کرمان موتور انجام دهند.

بهترین نمایندگی برای خرید خودرو کی ام سی تی8

افرادی که مایل به دریافت خودرو با قیمت مناسب هستند باید اطلاعیه‌های فروش این محصول را چک کنند. نمایندگی‌های زیادی در سطح کشور هستند، اما یکی از بهترین نمایندگی کرمان موتور مربوط به شیراز کد 2606 است که خودروهای کی ام سی، جک و لیفان را با بهترین شرایط به متقاضیان واگذار می‌کند. افرادی که قصد خرید خودرو KMC T8 را دارند به دنبال شرایط مناسب فروش اقساطی یا پیش فروش این محصول هستند که نمایندگی کرمان موتور در این خصوص تبحر دارد. افراد با پیگیری وبسایت نمایندگی کرمان موتور شیراز به راحتی امکان آگاهی از فرصت محدود خرید خودرو KMC T8 به قیمت کارخانه را دارند و از این بابت نگرانی نخواهند داشت. تمامی اطلاعات مربوط به فروش خودروها به قیمت کارخانه و با شرایط ویژه به صورت مداوم به روزرسانی می‌شود.

ویژگی‌های مورد توجه نمایندگی 2606 کرمان موتور شیراز

این نمایندگی یکی از نمایندگی‌های برتر شهر شیراز است که به دلیل برخی ویژگی‌های مورد توجه توانسته نظر مشتریان زیادی را در سراسر کشور به خود جلب کند. نزدیکی این نمایندگی به مرکز شهر، تخصص پرسنل این مجموعه در زمینه مشاوره و ثبت نام و همچنین تحویل به موقع محصولات عرضه شده از جمله ویژگی‌های آن به شمار می‌روند.

علاوه بر فروش انواع محصولات کی ام سی، لیفان و جک، این مجموعه خدمات مربوط به نصب آپشن‌ها و لوازم جانبی اصل روی خودروها را نیز ارائه می‌دهد. مشتریان به منظور خرید یا برخورداری از هر یک از خدمات مذکور کافی است با کارشناسان مجموعه تماس گرفته تا به صورت کامل راهنمایی شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “فرصت محدود خرید خودرو KMC T8 به قیمت کارخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز