فرصت محدود خرید خودرو KMC K7 به قیمت کارخانه

خودرو KMC K7-کاماپرس

KMC K7 یکی از خودروهای شاسی بلند چینی است که به دلیل قیمت بهتر نسبت به دیگر شاسی بلندها و عملکرد مناسب مورد توجه خریداران خودرو قرار دارد. این خودرو سال 2020 رونمایی شد و به دلیل ظاهر مدرن و هماهنگ با استانداردهای جهانی توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

به گزارش کاماپرس، خودرو جک KMC K7 با چراغ‌های جلوی کشیده و خطوط جذاب ظاهری به کار رفته در آن جلب توجه می‌کند. طراحی ظاهری خودرو کار نیکلاس هویت است. هویت در کارنامه کاری خود سابقه همکاری با برندهای مطرح خودرویی مثل بی ام و را دارد. این خودرو بیشتر اسپرت بوده و به همین دلیل جوانان زیادی مشتاق خرید و رانندگی با آن هستند.

برخی از جذابیت‌های ظاهری خودرو KMC K7 و ابعاد آن

این مدل خودرو به دلیل داشتن حجم دهی مناسب درپوش صندوق، چراغ‌های ال ای دی پیوسته، جاگذاری اگزوزها در دو طرف سپر، بالچه‌های انتهای سقف، چشم نوازی می‌کند و مانند دیگر کراس اوورهای ساخت کشور چین از لحاظ ظاهری ایراد چندانی ندارد.

در جدول زیر اطلاعات ابعاد این خودرو ارائه شده است؛

ابعاد خودرو KMC K7
طول 4 هزار و 776 میلی‌متر
عرض هزار و 900 میلی‌متر
ارتفاع هزار و 760 میلی‌متر

امکانات داخل خودرو KMC K7

خریداران این خودرو نه تنها از لحاظ ظاهری، بلکه به خاطر امکانات داخلی این اتومبیل به رانندگی با آن مشتاق هستند. با ورود به این خودرو، نمایشگر 12.3 اینچی و کلیدهای کم تعداد در داشبورد به چشم خواهد خورد. پوشش تودری‌های این خودرو نرم بوده و با قاب‌های نقره‌ای رنگ تزیین شده است.

راز آسمان پایتخت

گذشته از طراحی ظاهری و داخلی خودرو، امکانات رفاهی این محصول نیز مورد توجه مشتریان قرار دارد. این خودرو به دوربین پارک، کروز کنترل، تهویه مطبوع خودکار، روشنایی روز، حسگر عقب، چراغ‌های ال ای دی و استارت دکمه‌ای مجهز شده است. ضمنا اتومبیل KMC K7 ناوبری ماهواره‌ای، نمایش فشار باد تایرها، حسگر جلو و عقب، ترمز ضدقفل آ بی اس، کنترل لغزش، سیستم حفاظت در شیب، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو و … نیز دارد.

خودرو KMC K7-کاماپرس

چه چیزی هنگام رانندگی با خودرو KMC K7 جالب توجه است؟

افرادی که برای نخستین بار سوار این اتومبیل می‌شوند، متوجه چابکی مناسب این مدل خواهند شد. ضمنا در حین رانندگی احتمالا عملکرد نسبتا دقیق گیربکس دوکلاچه در همکاری با پیشرانه توربو شارژ نظر راننده را به خود جلب خواهد کرد. قیمت این مدل اتومبیل نیز مانند دیگر خودروهای پرفروش بازار، بعد از رشد قابل توجه نرخ دلار در بازار ارز ایران و مسائل اقتصادی و تورمی، جهش زیادی را تجربه کرد.

در حال حاضر اگر شخصی قصد خرید این خودرو را داشته باشد، نزدیک به 1 میلیارد و 900 میلیون تومان نقدینگی احتیاج دارد. با توجه به نوسانات قیمت دلار و احتمال کم و زیاد شدن نرخ خودرو، برخی مایل به خرید این نوع اتومبیل هستند. منتهی قیمت کنونی بالا بوده و پرداخت نقدی کار چندان آسانی نیست. به همین دلیل بهترین روش خرید این خودرو، خرید اقساطی است.

بهترین نمایندگی شیراز برای خرید خودرو KMC K7 را بشناسید

در صورتی که مایل به خرید این مدل اتومبیل از مرکز معتبر باشید، به شما مراجعه به نمایندگی کرمان موتور حسینی در شهر شیراز پیشنهاد می‌شود. این نمایندگی شرایطی را فراهم کرده تا افراد با پرداخت اقساط مناسب، خودرو KMC K7 را خریداری کنند. بنابراین به منظور بهره مندی از فرصت محدود خرید خودرو KMC K7 به قیمت کارخانه بهتر است در اسرع وقت به سایت نمایندگی حسینی در شیراز سر زده یا به صورت حضوری مراجعه داشته باشید.

نمایندگی حسینی در شهر شیراز یکی از نمایندگی‌های معتبر است که علاوه بر عرضه انواع خودرو KMC با شرایط مناسب، مدل‌های جک و لیفان را نیز عرضه کرده است. این نمایندگی به دلیل داشتن پرسنل متخصص و ارائه مشاوره مناسب در زمان خرید خودرو و همچنین ثبت نام راحت متقاضیان توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. ضمنا آن دسته از مشتریانی که مایل خرید خودروهای کرمان موتور از طریق سامانه یکپارچه فروش هستند این امکان را دارند تا به نمایندگی حسینی برای تکمیل فرآیند ثبت نام یا تحویل خودروهای کارخانه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “فرصت محدود خرید خودرو KMC K7 به قیمت کارخانه

  1. اریا گفته:

    این خودرو 700میلیون بیشتر قیمتش نیست با بیست درصد بطشتر نهایتا 840میلیون چرا باید اینقدر گرون باشه برای چی باید گمرکی بدیم به این ماشینا دوما مگه بنزین تولیدی ما با این خودرو سازگاری داره؟ نبود نظارت در قیمت گذاری باعث گران فروشی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز